|

تذکر باشگاه رئال مادرید به رفتار های حاشیه ساز فوق ستاره!

وینیسیوس این فصل را با فرمی درخشان برای رئال آغاز کرده است، اما همه در باشگاه رئال مادرید از رفتار این بازیکن برزیلی راضی نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

هیچ بازیکنی برای لوس بلانکوس در بازی‌های ابتدایی‌شان به اندازه وینیسیوس نقش تعیین‌کننده‌ای نداشته است. او در شش بازی خود 5 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آخرین گل وینیسیوس در روز یکشنبه مقابل رئال مایورکا به ثمر رسید. این بازی با نتیجه 4-1 به سود رئال مادرید به پایان رسید اما با فریاد زدن وینیسیوس بر سر خاویر آگیره، سرمربی مایورکا به پایان رسید.

مارکا گزارش می دهد آگیره به بازیکنانش در طول مسابقه می‌گفت وینیسیوس را بزنند، که باعث تقابل بازیکن برزیلی با آن ها شد. وینیسیوس در نهایت توسط مربی خودش، کارلو آنچلوتی، آرام شد. اگر چه این داستان کامل قضیه نبود. کادناسر دوشنبه شب گزارش داد که وینیسیوس تمام تلاش خود را کرد تا بازیکنان مایورکا را در تمام طول بازی تحریک کند و دائم آن ها را مورد خطاب قرار می داده و می گفته: "چیه؟ فکر می کنی می‌تونی منو ببری؟!»

این اولین بار نیست که وینیسیوس درگیر حوادث مشابهی می شود. آاس هم این داستان را نقل کرد و ظاهراً به وینیسیوس "هزار بار" گفته شده است که رفتار خود را در زمین بهبود بخشد. رختکن رئال مادرید بارها با او در مورد نگرش او صحبت کرده اند اما چیزی تغییر نکرده است. در حالی که رفتار وینیسیوس مجرمانه به نظر نمی رسد اما ممکن است بازیکنان حریف را به اشتباه بیندازد. این درست است که برنده شدن مهم تر از هر چیزی است و بسیاری از بازیکنان در گذشته به خاطر جنگ های روانی که در زمین راه می انداختند، مورد تحسین قرار گرفته اند، اما این رفتار با تصویر باشکوهی که رئال مادرید از خود به جهان ارائه می کند، در تضاد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها