|

درآمد عجیب فدراسیون فوتبال از جرایم انضباطی!

در فصل پیش فوتبال ایران، کمیته انضباطی مبلغ 19 میلیارد و 568 میلیون و 500 هزار تومان شاغلان در فوتبال را جریمه کرده است!

لینک کوتاه کپی شد

فدراسیون فوتبال در فصل گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان جرایم انضباطی دریافت کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ یکی از جرایمی که نهاد‌های قضایی فدراسیون فوتبال از جمله کمیته انضباطی برای اشخاص یا مجموعه‌های خاطی در نظر می‌گیرد، احکام انضباطی است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همواره در طول مسابقات فوتبال در دسته‌های مختلف جرایم انضباطی متعددی را برای اعضای تیم‌ها و حتی خود باشگاه‌ها در نظر می‌گیرد. مبلغی که هر ساله درباره آن بحث زیاد بوده است.

حالا، اما حسن زاده رییس کمیته انضباطی به طوررسمی میزان جرایم انضباطی در فصل گذشته فوتبال را اعلام کرد.

بر اساس نموداری که از میزان جرایم نقدی انضباطی در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر، پایه‌ها و سایر مسابقات منتشر شده، یک عدد بسیار بالا در اختیار مخاطبان فوتبال قرار گرفته است.

در فصل گذشته فوتبال ایران، کمیته انضباطی مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شاغلان در فوتبال را جریمه کرده است! جالب اینکه در نمودار منتشر شده آمده که این جرایم می‌توانست تا ۷ برابر افزایش یابد، اما با رافت اسلامی با متخلفان برخورد شده و مبلغ جرایم پایین آمده است.

فدراسیون فوتبال هر ساله این جرایم را از محل درآمد‌های باشگاه‌ها کم می‌کند و بعد به حساب آن‌ها واریز می‌کند. به عبارتی هیچ فرد و باشگاهی نمی‌تواند از زیر جریمه انضباطی خود در برود و به همین خاطر می‌توان اینطور برداشت کرد که عدد مورد نظر بسیار نجومی و هنگفت خواهد بود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها