|

کارلوس کی روش این بار نظرش تغییر کرده!

به نظر می رسد کارلوس کی‌روش این بار با نگرشی متفاوت وارد تهران شده است.

لینک کوتاه کپی شد

کی‌روش به بهانه حضورش در تیم ملی پیامی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است و ضمن تشکر از تیم ملی از فوتبال ایران به عنوان خانواده‌اش یاد کرده است. این اولین تغییر مثبت کارلوس کی‌روش است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ بدون شک او زمانی که تهران را بعد از ۸ سال ترک کرد دلش برای ایران و کار در تیم ملی فوتبال ایران تنگ شد. او خاطرات خوب حضور در تهران و در تیم ملی را در کلمبیا و حتی مصر نداشت و کسی نمی تواند منکر شود از اینکه دوباره به تیم ملی فوتبال ایران رسیده بسیار مشتاق و خوشحال است و به همین خاطر این بار به دنبال اشتباهات گذشته و برخی از درگیری‌ها نیست.

او با اطلاع از موضع‌هایی که نسبت به حضور دوباره‌اش در تیم ملی گرفته اند وقتی با تاکید فدراسیون فوتبال برای خویشتن داری در برابر این انتقادات مواجه شد گفت: این را می دانم. وقت کم است باید به هم کمک کنیم و الان فرصت دعوا نیست.

کارلوس کی‌روش در تدوین لیست تیم ملی با مریبان زیادی از تیم‌های لیگ برتری مشورت کرده است. عملکرد لژیونرها را هم به دقت مورد ارزیابی قرار داد و شایعاتی که مبنی بر عدم دعوت از شجاع خلیل زاده هم شنیده می شود دور از واقعیت است و این بازیکن هم به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها