|

قرارداد ستاره آینده دار بارسلونا تمدید شد

گاوی، پدیده جوان فصل گذشته بارسلونا، قراردادش را رسما تمدید کرد و تا 2026 ماندنی شد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد گاوی، ستاره جوان و خوش آتیه باشگاه بارسلونا، در تابستان سال 2023 به پایان می‌رسید و باشگاه‌های بزرگی به دنبال خرید او بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اخیرا عنوان شد که دو باشگاه لیگ برتری تمایل جدی برای جذب گاوی دارند اما خیال مدیران بارسا از تمدید با او راحت بود و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد. روز گذشته فابریتزیو رومانو (خبرنگار مشهور نقل و انتقالاتی) ادعا کرد که گاوی قراردادش را تمدید کرده و امروز نیز باشگاه بارسلونا رسما این خبر را تایید کرد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، ماه جولای دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بودند ولی مشکل اینجا بود که گاوی هنوز 18 ساله نشده بود. یک ماه پیش او 18 ساله شد تا دیگر مشکلی برای عقد قرارداد رسمی با بارسلونا نداشته باشد. همچنین انتقال میرالم پیانیچ به الشارجه نیز کمک کرد تا بارسا بتواند دستمزد گاوی را افزایش داده و قرارداد جدید او را در لالیگا ثبت کند.

قرارداد جدید گاوی تا 2026 اعتبار دارد و بند فسخ او نیز یک میلیارد یورو است. بارسا چندی پیش با پدری و آنسو فاتی، دو ستاره جوان دیگر خود، نیز تمدید کرده بود و بند فسخ آنها نیز یک میلیارد یورو است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها