|

لیونل مسی و راموس در پاریس ماندگار می شوند؟

اکیپ ادعا کرده که مدیران پی اس جی برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به مسی و راموس، به نتیجه نهایی رسیده اند.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی و سرخیو راموس در تابستان 2021 بود که به پی اس جی پیوستند. لیونل مسی به هیچ عنوان قصد جدایی از بارسا را نداشت ولی پس از اینکه باشگاه کاتالان اعلام کرد که توانایی مالی برای تمدید با او را ندارد، در نهایت چاره ای جز جدایی نداشت و راهی پی اس جی شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بر خلاف آن چیزی که سال قبل ادعا شد، قرارداد مسی دو ساله است و در آن بند تمدید تا 2025 وجود ندارد. به این ترتیب مسی می تواند تابستان سال بعد از پی اس جی جدا شود.

 مسی فصل قبل دور از انتظار کار کرد و نتوانست درخشش همیشگی را نشان دهد. او حتی از فهرست نامزدهای اولیه توپ طلای 2022 هم بیرون ماند ولی فصل جاری برای او متفاوت بوده و توانسته تا به اینجای فصل در همه رقابت ها چهار گل بزند و هفت پاس گل بدهد. امروز اکیپ نوشت که مدیران پی اس جی برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به مسی مصمم هستند و به زودی این کار را انجام خواهند داد. در پاریس هیچ تردیدی به توانایی های مسی ندارند و می خواهند او را برای سال های بیشتری حفظ کنند. طبق ادعای اکیپ، پیشنهاد تمدید، قبل از شروع جام جهانی به مسی ارائه خواهد شد ولی احتمالا او پاسخ نهایی را به پس از جام جهانی موکول خواهد کرد.

پی اس جی همچنین قصد دارد به سرخیو راموس نیز پیشنهاد تمدید بدهد. کاپیتان سابق رئال فصل قبل درگیر مصدومیت ها بود و در مقطع پایانی فصل بود که به شرایط بازی رسید. فصل جاری اما او با فراموشی مصدومیت، جایگاهی ثابت در ترکیب پی اس جی دارد و بسیار هم خوب کار کرده است. راموس حتی شانس حضور در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی را هم دارد. پی اس جی برای حفظ او هم به جمع بندی نهایی رسیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها