|

مشکل شیرین ساپینتو در تعطیلات!

یکی از مشکلات شیرین سرمربی استقلال قطعاً چینش نفرات تیمش در خط دفاع و حمله است.

لینک کوتاه کپی شد

نتیجه درخشان تیم استقلال در دیدار مقابل نساجی و کسب رکورد بیشترین امید گل در یک بازی موجب شد تا استقلال در پایان هفته ششم به عنوان خطرناک ترین خط حمله لیگ برتر شناخته شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ حضور بازیکنانی مانند سجاد شهباززاده، پیمان بابای، آرمان رمضانی(که مصدومیتش را پشت سر گذاشته)، محمد محبی، امیر ارسلان مطهری، امیر علی صادقی و البته مهدی قائدی که او نیز اغلب اوقات درون هجده قدم حریف حضور دارد موجب شده تا سرمربی استقلال این روزها برای چینش مهره های استقلال در ترکیب اصلی این تیم دغدغه های شیرینی را با خود به همراه داشته باشد.

به این نفرات اضافه کنید کوین یامگا، هافبک فرانسوی استقلال را که با ده متر جابجا شدن در محل استقرارش در ترکیب آبی پوشان می تواند به یک عنصر گلزن تبدیل شود. آنچنان که در دیدار با مس کرمان با حضور به موقع درون ۱۸ قدم توانست زننده تک گل سه امتیازی استقلال باشد، پنالتی زن اول تیم ساپینتو که او را نیز باید در زمره بازیکنان گلزن این تیم جای داد.

سرگرمی شیرین ساپینتو در تعطیلات/ باران ستاره در دو پست استقلال

حالا به توانایی های یامگا اضافه کنید آمادگی بالای پیمان بابایی، انگیزه های امیر ارسلان مطهری، انرژی جمع شده امیرعلی صادقی (بهترین گلزن استقلال در دیدارهای تدارکاتی) و خلاقیت مهدی قائدی همراه با زوج بوشهری اش محمد محبی که همه و همه جزو سرگرمی های شیرین این روزهای ساپینتو در تعطیلات هستند.

گرچه مشابه چنین وضعیتی در خط دفاعی نیز برای سرمربی پرتغالی استقلالی ها وجود دارد. جایی که جلالی، غلامی، سیلوا و حردانی خط دفاع ۴ نفره آبی پوشان را تشکیل می دهند، در حالی که محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی نیز دو مهره استقلالی مدعی پوشیدن پیراهن اصلی تیم، پشت سر این چهار نفر حضور دارند.

بی شک سرمربی استقلال این روزها در اوقات فراغت بیش از هر چیز به این موضوع فکر می‌کند که در بازگشت به تهران و پیش از ورود به هفته هفتم لیگ برتر کدام یک از ستاره هایش در دو پست دفاعی و حمله را باید به میدان بفرستد.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در هفته هفتم لیگ برتر باید در سیرجان به دیدار تیم امیر قلعه نویی (گل گهر) برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها