|

رقابت جذاب ستاره های استقلال و پرسپولیس با محبوب کی روش!

انتخاب مدافع راست تیم ملی ایران می تواند دردسری شیرین برای کارلوس کی‌روش محسوب شود.

لینک کوتاه کپی شد

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در حالی آغاز شده است که بار دیگر فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت سرمربی دو دوره قبلی این تیم در جام جهانی را روی نیمکت قرار دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ مهدی تاج سراغ کارلوس کی‌روش رفت تا او جای دراگان اسکوچیچ نشسته و امور تیم ملی را بر عهده بگیرد. کی‌روش نیز در اولین اقدام تصمیم به باز گرداندن شاگردان مورد اعتماد خود همچون مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان گرفت تا آنها توانایی‌های خود را در اردوی تهران که با حضور بازیکنان منتخب داخلی لیگ برتر تشکیل شده است نشان دهند.

کی‌روش در حالی رضاییان را برای حضور در دفاع راست تیم ملی ایران انتخاب کرده است که صادق محرمی در دیناموزاگرب کرواسی عملکردی درخشان در فصل جاری داشته است. او که چهارشنبه شب گذشته در ترکیب اصلی تیم باشگاهی‌اش مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشت اصلی‌ترین رقیب رضاییان محسوب می‌شود. بازیکنانی همچون صالح حردانی و شاید دانیال اسماعیلی‌فر نیز می‌توانند عرصه را برای انتخاب مدافع راست تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ تنگ کنند تا کی‌روش برای انتخاب بازیکن مد نظر خود برای این پست با دردسر شیرین روبرو شود.

اید دید مدعیان حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ایران در فاصله دو ماه مانده تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ چه روندی را در اردوی تیم ملی از خود به جای می‌گذارند تا شاید بتوانند نظر کادر فنی را برای سفر با هواپیمای تیم ملی به قطر و بروز توانایی‌های خود در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال ملی دنیا در سال ۲۰۲۲ جلب کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها