|

ماموریت عجیب برای مسی؛ آشتی ستاره ها!

درگیری نیمار و کیلیان امباپه، ستاره‌های پاری سن ژرمن، به معضلی جدی در این تیم تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

رابطه خوب نیمار و امباپه در چند فصل اخیر در تابستان امسال با شایعاتی که درباره شروط این بازیکن فرانسوی برای تمدید قرارداد منتشر شد به صورت جدی به مشکل خورد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که یکی از شروط اصلی امباپه برای امضای قرارداد جدید با پی اس جی فروش نیمار است و این شایعه به هیچ وجه به مذاق این ستاره برزیلی خوش نیامد. 

ناراحتی او از هم تیمی‌اش در همان تمرینات پیش فصل به وضوح مشخص بود و این رفتارها به جریان بازی و میدان مسابقه هم کشیده شد تا تصاویر ناخوشایندی از روابط بازیکنان پی اس جی دیده شود.

ا این حال، مدیران پی اس جی و کریستوف گالتیه سعی کردند در طول این مدت اینطور وانمود کنند که این دو ستاره هیچ مشکلی با هم ندارند و همه چیز در رختکن پارک دو پرنس طبیعی است اما رفتار آنها در زمین خلاف این ادعا را نشان داده است. 

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده است که تنها چاره کار پی اس جی برای بهبود این شرایط، لیونل مسی است و بسیاری باور دارند که او می‌تواند صلح و آرامش را به رختکن این تیم برگرداند. 

مدیران پی اس جی نیز امیدوار هستند که که این بازیکن بتواند با استفاده از رابط خوبی که با نیمار دارد و همچنین ارتباط خوبی که با امباپه برقرار کرده است، بار دیگر این دو بازیکن را با هم آشتی دهد و از تجربه‌ طولانی‌اش در بارسلونا برای بهبود شرایط در پاریس استفاده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها