|

تشکر کی‌روش از اسکوچیچ

کی روش: عملکرد همه بازیکنان داخل و خارج را از نزدیک دنبال می‌کنیم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنان را اعلام می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از آغاز تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه شد و اولین نشست خبری خودش را پس از حضور دوباره در ایران برگزار کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ کی‌روش در ابتدا گفت؛ همانطور که می‌دانید در روز دوم اردوی کوتاه مدت هستیم و امیدوارم اسامی را پس از تمرین امروز اعلام کنم. عملکرد تمامی بازیکنان داخل و خارج بسیار از نزدیک دنبال می‌کنیم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش همراه ما خواهند بود را اعلام می‌کنیم. این قدم اولیه ما برای برنامه پیش روی جام جهانی است. داریم تلاش می‌کنیم هر چه از دستمان برمی آید را انجام بدهیم. در تمامی دپارتمان‌ها در داخل و خارج از زمین، ولی امروز نمی‌توانم این صحبت‌های اولیه را بدون اشاره به دو مطلب به اتمام برسانم.

وی افزود: مطلب اول اینکه مراتب تشکر و تقدیرم را شما خودم و کادرم برای فرصت مجدد که در کنار تیم ملی باشم تشکر کنم که با همدیگر به رویای طرفداران فوتبال ایران برسم. به هیچ عنوان نگاه را ندارم که پاداشی از سمت گذشته با مطلبی باشد که ساده به دست آمده باشد. نگاهم این است که این یک مسئولیت بزرگ روی دوشم است. با نگاهی سراسر از خضوع این مطلب را عرض میکنم که باید به اهدافتان متعهد باشیم. مخصوصا با یک دیدگاه بسیار مهم به این مسأله نگاه می‌کنیم که در خدمت طرفداران فوتبال ایران باشیم و مایه خوشحالی آن‌ها باشیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: مطلب آخر اینکه مراتب احترام و تشکرم را به بازیکنانی که به ما کمک کردند که الان در مسیر جام جهانی قطر هستیم ابراز کنم. مراتب تشکر خودم را به سرمربی آقای دراگان اسکوچیچ و کادر فنی شان به خاطر حضور در جام جهانی قطر داشته باشم. الان مسئولیت ما این هست که شرایط را تغییر بدهیم و پیشرفت کنیم.

کی‌روش در مورد برنامه‌هایش برای جام جهانی پیش رو گفت: در حال تدوین یک برنامه کامل هستیم و وقتی به تایید فدراسیون رسید در اختیار رسانه‌ها خواهیم گذاشت.

وی در مورد میزان شناختش از انگلیس و ولز گفت: مطمئناً به عنوان یک مربی حرفه‌ای از پیشرفت همه تیم‌ها اطلاع دارم. همه تیم‌ها در حال رشد هستند. مخصوصا لیگ برتر انگلیس تماما در کیفیت بسیار بالا و پیشرفت مداوم خلاصه شده است. ما تلاش می‌کنیم تا با آمادگی کامل در جام جهانی شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی در رابطه با منابع رسانه‌های انگلیسی به حضورش در ایران خاطرنشان کرد: این را باید بگویم که صحبتی که انجام دادند همان صحبتی است که من میگویم خدارا شکر که برابر انگلیس بازی می‌کنیم. انگلیس یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا است و ایران هم یکی از بهترین تیم‌های آسیا. ما برای همین اینجا هستیم. می‌خواهیم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم.

کی‌روش در مورد انتخاب دستیار ایرانی هم گفت: مسائل زیادی است که همچنان روی آن کار می‌کنیم. به غیر از دستیاران روی امکانات هم برنامه ریزی می‌کنیم. من انتخاب اول دوم سوم ندارم. انتخاب دارم. همانطور که مطرح شد انتخابم جواد نکونام است و هیچ انتخاب دیگری ندارم. به صورت شفاف می‌گویم که جواد نکونام در حال حاضر سرمربی یک باشگاه هستند و مسئولیت‌های سنگینی دارند در آخر باید اتفاقی بیفتد که به نفع همه باشد. چطور می‌توانم بگویم. روی این مسأله کار می‌کنیم. هیچ چیزی هنوز قطعی نشده است. ولی من اعتماد بالایی دارم که ما بهترین راهکار را برای هر دو طرف پیدا خواهیم کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها