|

رکورد استثنایی حسن یزدانی و دیوید تیلور تا فینال

یزدانی تا رسیدن به فینال در مجموع ۳ مبارزه ۳۱ امتیاز بدست آورد و تیلور نیز در مجموع ۳ مبارزه ۳۳ امتیاز از حریفان خود گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

طبق پیش‌بینی‌ها، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک و دیوید تیلور دیگر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا به عنوان دو رقیب سنتی، با برتری قاطع برابر تمامی رقبایشان راهی دیدار نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان شدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ نکته جالب توجه در این میان، صعود یزدانی و تیلور به فینال این رقابت‌ها بدون از دست دادن حتی یک امتیاز بود تا حساسیت رقابت فینال میان این دو چهره شاخص کشتی جهان با توجه به آمادگی بدنی بالای آن‌ها، بیش از پیش شود.

یزدانی در مبارزه نخست خود در این رقابت‌ها برابر ایوان ایچیزلی از مولداوی ۱۰ بر صفر پیروز شد، سپس سباستین جزیرزانسکی از لهستان را ۱۱ بر صفر برد و در نیمه نهایی نیز برابر بوریس ماکوئف کشتی‌گیر روسی‌الاصل از اسلواکی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

دیوید تیلور نیز در مبارزه نخست مقابل آرون کانوا از ایتالیا ۱۰ بر صفر پیروز شد، سپس اتهان راموس از پورتریکو را ۱۱ بر صفر شکست داد و در نیمه نهایی نیز برابر عظمت دولتبکوف از قزاقستان با نتیجه قاطع ۱۲ بر صفر به پیروزی رسید و او نیز مانند حسن یزدانی بدون از دست دادن حتی یک امتیاز راهی فینال شد.

یزدانی تا رسیدن به فینال در مجموع ۳ مبارزه ۳۱ امتیاز بدست آورد و تیلور نیز در مجموع ۳ مبارزه ۳۳ امتیاز از حریفان خود گرفت.

به این ترتیب پنجمین مصاف حساس یزدانی و تیلور طی سال های اخیر فردا شب (جمعه) برای رسیدن به مدال طلای جهان در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

یزدانی و تیلور پیش از این ۴ مرتبه برابر هم به میدان رفته اند که سهم تیلور ۳ پیروزی و سهم یزدانی نیز یک پیروزی بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها