|

اسطوره بارسا: رونالدو نمی‌گذارد نفس بکشید!

دنی آلوس، مدافع محبوب بارسلونا، می‌گوید رونالدو دشوارترین رقیبی بوده که با او روبرو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

آلوس و رونالدو در طول سال‌های حضور در بارسلونا و رئال مادرید بارها و بارها با یکدیگر روبرو شدند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در حالی که آلوس سابقه بازی در بارسا، پاری سن ژرمن و یوونتوس را دارد و در طول این سال‌ها برابر بازیکنان بزرگی به میدان رفته اما همچنان معتقد است که بهترین بازیکنی که برابرش قرار گرفته و بیشتر از هر حریف دیگری او را آزار داده است، رونالدو است. 

این بازیکن برزیلی در گفتگو با مارکا و در پاسخ به این سوال که دشوارترین حریفش چه بازیکنی است اظهار داشت:« کریستیانو رونالدو. این بازیکن لعنتی به شما اجازه نمی‌دهد که حتی برای یک ثانیه نفس بکشید. عملکرد من واقعا بد نبود اما بازی برابر او واقعا دشوار بود. او در زمین مانند یک ماشین گلزنی است.»

شاید بتوان گفت که این دو بازیکن در سال‌های اوج فوتبال‌شان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و دیدارهای خاطره‌انگیزی را در ترکیب رئال مادرید و بارسلونا تجربه کردند. 

با وجود رقابت جدی و دشمنی دیرینه این دو تیم با یکدیگر و البته علاقه‌ای که آلوس همیشه در طول این سال‌ها به بارسا داشته و بارها آن را ثابت کرده است، این بازیکن برزیلی به محض شنیدن این سوال حتی لحظه‌ای در انتخاب ستاره سابق رئال مادرید مکث نکرد و این شاید نشانگر جایگاه رونالدو در بین بازیکنان برتر دنیای فوتبال در سال‌های اخیر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها