|

نیمکت نشین استقلال به تیم ملی دعوت شد!

آمانوف بازیکن نیمکت نشین تیم استقلال در فیفا دی به تیم ملی کشورش دعوت شد.

لینک کوتاه کپی شد

با نزدیک شدن به روزهای فیفادی و حضور بازیکنان ملی‌پوش کشورهای مختلف در اردوی تیم‌های ملی فوتبال، عزیزبک آمانوف هافبک تهاجمی ملی پوش تیم استقلال به اردوی تیم ملی فوتبال کشورش دعوت شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ آمانوف که از روز بازی استقلال مقابل نساجی مازندران به کشورش برگشته بود با توجه به حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ازبکستان امروز در تمرین تیم استقلال شرکت نخواهد کرد. البته این اتفاق برای ملی پوشان تیم استقلال هم رقم خواهد خورد. چرا که قرار است کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان به اتریش برود و فعلاً ملی پوشان استقلال در اردوی تیم ملی حضور دارند. گرچه با توجه به اعلام نهایی لیست تیم ملی این احتمال وجود دارد که برخی از استقلالی‌ها جزو بازیکنان خط خورده فهرست مسافران اعزامی به اتریش باشند، اما فعلاً و در شروع دور جدید تمرینات استقلال غیبت ملی پوشان ایرانی و عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی اسم ملی‌پوش استقلال قطعی است.

ناگفته نماند؛ آمانوف تا پایان روزهای تعطیلی فیفادی در اردوی تیم ملی ازبکستان حضور خواهد داشت و پس از آن در روزهای قبل از شروع هفته هفتم به ایران برمی‌گردد. البته سیلوا و یامگا به ایران برگشته اند و مشکلی برای همراهی تیم در دور جدید تمرینات ندارند.

طبق اعلام سازمان لیگ قرار است هفته هفتم لیگ برتر در روزهای هشتم و نهم مهرماه برگزار شود که استقلال در آن هفته باید مقابل گل گهر در سیرجان به میدان برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها