|

بارسلونا گرفتار طلسم مسی شده است!

بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی هیچ کاشته زن ماهری در ترکیب نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی از روی ضربه کاشته برای بارسلونا گلزنی می کند تا زمینه پیروزی 3-2 این تیم در مستایا فراهم شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از آن روز به حال 503 روز گذشته و بارسلونا هنوز نتوانسته از روی یک ضربه آزاد مستقیم گلزنی کند؛ تیمی که به لطف حضور لیونل مسی از خطرناکترین تیم های اروپا در زمینه ضربات آزاد بود، مدت زیادی است که طعم گلزنی از این طریق را نچشیده است. 

طی این مدت بازیکنان زیادی در بازی های دوستانه و رسمی مسئولیت زدن ضربات آزاد بارسلونا را بر عهده گرفتند، از ممفیس دیپای و جوردی آلبا گرفته تا آلوز، پیانیچ، پیکه و فاتی؛ با این حال همه آنها در گلزنی مستقیم از روی ضربات آزاد ناکام ماندند. رافینیا هم در پیش فصل یک بار از روی ضربه آزاد تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد تا خریدهای جدید هم طعم ناکامی را چشیده باشند. 

به نظر می رسد که جدید ترین امید ژاوی برای شکستن این طلسم، مارکوس آلونسو است. این مدافع چپ اسپانیایی طی دوران حضورش در فیورنتینا و چلسی ثابت کرد که یک متخصص در امر ضربات آزاد است. آلونسو 6 مرتبه از روی ضربات آزاد، مستقیما دروازه حریفان را باز کرده که آمار خوبی میان بازیکنان شاغل در لالیگا به حساب می آید. این بازیکن فرصت داشت تا مقابل بایرن مونیخ برای اولین بار شانس خودش در ضربات آزاد با پیراهن بارسلونا را امتحان کند اما روبرت لواندوفسکی جلوتر از او پشت ضربه ایستاد که البته به پیشنهاد خود آلونسو هم این اتفاق رخ داد. با این حال ژاوی می خواهد فرصت کاشته زدن را برای آلونسو فراهم کند چون به این توانایی او اطمینان دارد. 

بازیکنان بارسلونا با بیشترین گل از روی ضربات آزاد

  • ممفیس دیپای - 13 گل 
  • مارکوس آلونسو - 6 گل
  • روبرت لواندوفسکی - 5 گل
  • رافینیا - 2 گل 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها