|

حمایت اسطوره بارسلونا از وینیسیوس

آندرس اینیستا، اسطوره اسپانیا و بارسلونا، با انتشار پستی نسبت به حواشی ایجاد شده پیرامون وینیسیوس واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار حساس رئال مادرید و اتلتیکو مادرید که قرار است امشب در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو برگزار شود تحت الشعاع اظهارات مطرح شده علیه وینیسیوس قرار گرفته است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید، اولین کسی بود که این روند را آغاز کرد و مدعی شد که این بازیکن برزیلی حتی اگر به این تیم گل زد هم نباید شادی پس از گل خاص خودش را در ورزشگاه مترو پولیتانو به نمایش بگذارد چون برایش دردسرساز خواهد بود. 

پس از آن بود که بسیاری از هواداران رسمی و غیر رسمی این تیم شروع به مطرح کردن اظهاراتی علیه این بازیکن کردند که بعضی از آنها نیز نژادپرستانه بود. 

این ستاره برزیلی روز گذشته با انتشار ویدیویی اعلام کرد که بارها هدف توهین‌ها و آزارهای نژادپرستانه قرار گرفته است اما دست از ادامه دادن به این شادی پس از گل برنخواهد داشت. 

بسیاری از بازیکنان و هواداران فوتبال اسپانیا از شبکه‌های اجتماعی استفاده کردند تا حمایت‌شان را از این بازیکن رئال مادرید ابراز کنند. 

حالا نوبت به اینیستا رسیده است که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ بارسلونا و تیم ملی اسپانیا نسبت به این قضیه واکنش نشان دهد. او ویدیوی منتشر شده از سوی وینیسیوس را در صفحه‌اش بازنشر کرد و برای این بازیکن نوشت:« قوی باش وینی جونیور.»

پیش از این کوکه نیز از اظهاراتش عذرخواهی کرده و مدعی شده بود که قصد نداشت چنین هجمه‌ای را علیه این بازیکن شروع کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها