|

برنامه کشتی آزاد قهرمانی جهان یکشنبه 27 شهریور؛ 3 مدال در انتظار ایران!

در آخرین روز مسابقات جهانی کشتی آزاد، سه نماینده ایران برای کسب 3 مدال روی تشک می روند.

لینک کوتاه کپی شد

یک طلا توسط کامران قاسمپور، دو نقره توسط حسن یزدانی و محمد نخودی و دو برنز توسط یونس امامی و امیرحسین زارع تاکنون عملکرد تیم ملی کشتی آزاد ایران را در 7 وزنی که به پایان رسیده، رقم زده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با اینکه قهرمانی آمریکایی ها یک شب قبل از پایان مسابقات قطعی شده و ایران با نتایج به دست آمده، روی سکوی نایب قهرمانی قرار خواهد گرفت، اما شب مهمی برای پژمان درستکار و شاگردانش در پیش خواهد بود. 

رحمان عموزاد پدیده کشتی ایران در فینال وزن 65 کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی خود قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر رضا اطری بعد از 5 دوره حضور در مسابقات جهانی بالاخره به فینال وزن 61 کیلوگرم راه یافته و امیدوار به کسب مدال طلاست. البته که محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلو به سد محکم کایل اسنایدر برخورد کرد و امشب باید برای کسب مدال برنز روی تشک برود.

پوشش زنده خبری

27 شهریور 1401 ساعت 11:13

97 کیلوگرم:

* محمدحسین محمدیان امشب برای کسب مدال برنز به مصاف برنده دیدار میان زبیگنیو بارانووسکی از لهستان و ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان می رود. این دو کشتی گیر در مرحله شانس مجدد ظهر امروز رودررو هم قرار می گیرند.

27 شهریور 1401 ساعت 11:12

65 کیلوگرم:

* رحمان عموزاد که روز گذشته مدعیان زیادی را با درخشش خود زمین گیر کرد، امشب در فینال با جان دیاکومیهالیس از آمریکا کشتی می گیرد. این آخرین رویارویی ایران و آمریکا در جریان مسابقات جهانی صربستان خواهد بود.

27 شهریور 1401 ساعت 11:11

وزن 61 کیلوگرم:

* رضا اطری، نفر پنجم المپیک توکیو امشب در دیدار فینال به مصاف ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن می رود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها