|

تمجید اماراتی ها از تصمیم فرهاد!

دومین برد متوالی اتحاد کلباء در لیگ امارات باعث شد تا روزنامه البیان به ستایش از مجیدی بپردازد.

لینک کوتاه کپی شد

اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در هفته سوم لیگ امارات به مصاف الظفره رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم تعویض‌های بسیار خوب فرهاد مجیدی باعث شد تا نتیجه تغییر کند.

فرهاد مجیدی بعد از گذشت یک ساعت تصمیم گرفت که حبیب فردان را به میدان بفرستد و این بازیکن تعویض طلایی و ستاره میدان لقب گرفت.

البیان در ادامه گزارش خود نوشت: حبیب فردان با عملکرد بسیار خوب خود فرهاد مجیدی را ناامید نکرد. او بعد از ورود به میدان یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد تا نشان دهد که تفکر سرمربی تیم جواب داده است. مجیدی در این بازی مالابا ستاره تیم را نیمکت نشین کرد و اصلا به او بازی نداد. این نخستین بار بعد از ۳ سال است که مالابا فرصت بازی پیدا نکرد. این بازیکن با افت مواجه شده و مجیدی با نیمکت نشین کردنش به صورت غیر مستقیم او را مجازات کرد و این پیام را به او داد که برای بازگشت به ترکیب باید تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی فصل جدید لیگ امارات را خوب آغاز نکرد و برابر البطائح در نخستین گام شکست خورد اما بعد از آن دو پیروزی پیاپی را به دست آورده است تا در وضعیت خوبی قرار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها