|

مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان مصدوم شد

مارکو رویس به دلیل مصدومیت یک ماه‌ به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب همچنان شانس حضور در جام جهانی 2022 قطر را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته در دقیقه 30 دیدار دورتموند و شالکه در سیگنال ایدونا پارک بود که مارکو رویس در برخوردی اتفاقی با مدافع حریف، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و با برانکارد از زمین بیرون رفت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در ابتدا گفته شد که او ممکن است جام جهانی را از دست بدهد اما حالا خبر می‌رسد که این مهاجم 33 ساله همچنان شانس همراهی تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی 2022 قطر را دارد.

امروز سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند، گفت که رویس تنها به مدت سه تا چهار هفته به دور از میادین خواهد بود و شانس حضور در جام جهانی را خواهد داشت. همچنین اسپورت وان آلمان هم گزارش داد که مارکو رویس به دلیل این مصدومیت، تنها بازی‌های پیش‌روی تیم ملی آلمان مقابل تیم‌های مجارستان و انگلیس در لیگ ملت های اروپا را از دست خواهد داد. او می تواند یک ماه بعد به شرایط بازی برسد و در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی آلمان، در فهرست نهایی برای جام جهانی نیز قرار بگیرد.

ویس پیش از این جام جهانی 2014 و یورو 2016 را به دلیل مصدومیت‌های لحظه آخری از دست داده بود و بعد از همراهی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018، ترجیح داد در یورو 2020 تیم ملی کشورش را همراهی نکند. رویس برای حفظ آمادگی جسمی، پیش از یورو 2020 به یواخیم لوو اعلام کرده بود که او را در فهرست تیمش قرار ندهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها