|

زمان مسابقه کشتی اطری و عموزاد در جام جهانی کشتی آزاد امروز یکشنبه 27 شهریور

براساس برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، بازی های رده بندی و فینال 3 وزن پایانی، از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب (یکشنبه) آغاز می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد

سه آزادکار ایران در شب پایانی رقابت‌های قهرمانی جهان امشب (یکشنبه) برای کسب ۲ مدال طلا و یک برنز جهان به میدان می‌روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ در شب پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، ۳ آزادکار ایران شانس رسیدن به ۲ مدال طلا و یک برنز را دارند.

در رقابت حساس فینال وزن ۶۱ کیلوگرم، رضا اطری در مبارزه‌ای سخت و دشوار برابر ری هیگوچی نایب قهرمان المپیک از ژاپن به میدان می‌رود و رحمان عموزاد نیز در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم در مبارزه‌ای حساس مقابل جان دیاکومیهالیس از آمریکا مبارزه می‌کند.

همچنین محمدحسین محمدیان در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم، آخرین نماینده ایران در این رقابت هاست که برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.

طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، دیدار‌های رده بندی و فینال ۳ وزن پایانی این رقابت ها، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب (یکشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.

رضا اطری نخستین نماینده ایران در شب پایانی این رقابت هاست که در سومین مبارزه حدودا از ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه امشب (یکشنبه) به روی تشک خواهد رفت.

رحمان عموزاد نیز دومین نماینده ایران در شب پایانی است که در ششمین مبارزه و در دیدار فینال وزن ۶۵ کیلوگرم حدودا از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه برابر رقیب آمریکایی خود مبارزه خواهد کرد.

همچنین محمد حسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم پس از مبارزه رحمان عموزاد برای کسب مدال برنز مبارزه می‌کند.

ری هیگوچی نایب قهرمان المپیک ریو از ژاپن و رقیب سرسخت رضا اطری در فینال وزن ۶۱ کیلوگرم، در ۳ مبارزه قبلی خود جمعا در مدت زمان ۹ دقیقه و ۵۵ ثانیه موفق به کسب ۳۶ امتیاز شده و ۷ امتیاز نیز به رقبایش داده است.

اطری نیز در ۴ مبارزه قبلی در مدت زمان ۲۲ دقیقه موفق به کسب ۲۶ امتیاز شده و ۷ امتیاز نیز از دست داده است.

همچنین رقیب آمریکایی رحمان عموزاد در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم، در ۴ مبارزه قبلی خود مجموعا در ۱۳ دقیقه و ۳۲ ثانیه موفق به کسب ۳۴ امتیاز شده و نکته جالب اینکه هیچ امتیازی از دست نداده است.

عموزاد نیز در ۴ مبارزه خود در مدت زمات ۲۱ دقیقه و ۳۱ ثانیه ۳۶ امتیاز کسب کرده و ۵ امتیاز نیز از دست داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها