|

(عکس) توهین های نژادپرستانه هواداران اتلتیکو علیه وینیسیوس؛ باورنکردنی!

هواداران اتلتیکو قبل از آغاز دربی مادرید بارها شعارهایی توهین‌آمیز علیه وینیسیوس، مهاجم رئال سر دادند.

لینک کوتاه کپی شد

اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو میزبان رئال مادرید بود و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازی حساس تحت الشعاع حواشی ایجاد شده پیرامون اظهاراتی که علیه وینیسیوس مطرح شده بود قرار گرفت و جنجال‌های زیادی در روزهای گذشته در این باره شکل گرفت. 

کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید، مدعی شده بود که اگر وینیسیوس در این بازی گل بزند و رقص همیشگی‌اش را پس از گلزنی انجام دهد برایش بد می‌شود. از سوی دیگر یکی از هواداران این تیم نیز که رییس اتحادیه مدیر برنامه‌های بازیکنان اسپانیاست گفته بود که این بازیکن باید دست از میمون بازی در زمین بردارد. 

با وجود این که بسیاری از بازیکنان و افراد سرشناس دنیای فوتبال نسبت به این اظهارات واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند اما هواداران اتلتیکو با آنها هم نظر نبودند و مسیر متفاوتی را در پیش گرفتند. 

آنها شب گذشته پیش از ورود به ورزشگاه برای تماشای دربی مادرید و در حالی که بیرون از واندا مترو پولیتانو تجمع کرده بودند، شعارهایی علیه این ستاره برزیلی سر دادند. 

آنها حتی عروسک میمونی را به همراه آورده بودند که پیراهن رئال مادرید به تن داشت و شعارهایی چون «وینیسیوس، تو میمون هستی، تو میمون هستی!» از بیرون این ورزشگاه به گوش می‌رسید. 

به نظر می‌رسد که با توجه به حساسیت لیگ اسپانیا و یوفا به این مسائل نژادپرستانه، جریمه و محرومیت سنگینی در انتظار باشگاه اتلتیکو مادرید باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها