|

اعتماد کارلوس کی روش به شاگردان قدیمی!

با اعلام لیست نهایی تیم ملی از سوی کی روش مشخص شد این مربی پرتغالی روی شاگردان سابق خود حساب ویژه ای باز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

 لیست ۲۷ نفره تیم ملی برای اردوی اتریش اعلام شد. تیم ملی ۲ دیدار تدارکاتی با تیم های اروگوئه و سنگال خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ سنگال قهرمان آفریقا که در ۲ دیدار حساس تیم قبلی کی روش یعنی مصر را شکست داد و مانع قهرمانی این تیم در آفریقا و همچنین راهیابی به جام جهانی شد. دیدار ایران مقابل سنگال می تواند بهترین فرصت برای گرفتن انتقام کی روش از این تیم خوب آفریقایی باشد.

حساب ویژه کی روش روی شاگردان سابق

با اعلام لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به اردوی اتریش کاملا مشخص است کی روش حساب ویژه ای روی شاگردان قبلی خود باز کرده است. با توجه به فرصت کمی که هست کی روش نمی خواهد ریسک کند. او با شناخت خوبی که از شاگردان سابق خود دارد ترکیب اصلی تیم را با آنها شکل خواهد داد. در مرحله اول کی روش بازیکنان داخلی زیادی را به تیم ملی دعوت کرد اما با اضافه شدن لژیونر ها خیلی از آنها را خط زد. این حرکت از سوی کی روش قابل پیش بینی بود، او اعتقاد ویژه ای به لژیونرها دارد و چارچوب اصلی تیم را این بازیکنان تشکیل می دهند. اگر تیم ۲۰۱۸ را بررسی کنیم به وضوح می توان دید که تقریبا همه بازیکنان قبلی در این تیم حضور دارند. بعضی از بازیکنان در اواخر عمر فوتبالی خود هستند و قاعدتا نمی توان از آنها انتظار زیادی داشت اما به هر حال کی روش دوباره به آنها اعتماد کرده است.

سبک کی روش جواب می دهد؟

کی روش حداقل در طول ۸ سالی که در ایران بود از سیستم دفاعی استفاده می کرد. گل زدن به تیم های تحت هدایت او سخت است. شاید این سبک کی روش مقابل تیم های سرعتی و هجومی انگلیس و ولز منطقی باشد. بازیکنان تیم ملی نسبت به این تیم ها سرعت پایینی دارند. به نظر می رسد دفاع کردن و استفاده از ضدحملات با وجود طارمی بهترین روش ممکن در مقابل این تیم ها است. باید منتظر ماند و دید که تیم ملی می تواند برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران از گروه خود صعود کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی