|

مشکل اساسی رادوشویچ و پرسپولیس!

مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس صحبت هایی را در مورد پرونده رادو ارائه داد اما سرخپوشان برای گرفتن مجوز حرفه ای باید این بدهی را پرداخت کند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این بار مجوز حرفه ای را دریافت کرده و بتواند در لیگ قهرمانان آسیا دوره بعدی شرکت کند. در این میان یکی از بزرگترین موانعی که باشگاه باید آن را حل کند، پرداخت بدهی رادوشوویچ است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ برهمین اساس روز قبل مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در مورد پرونده رادو ارائه داد. او در این باره گفت:

پرونده شکایت رادو شوویچ در مرحله مفتوح است و رأی بدوی فیفا هنوز به حالت قطعی در نیامده است. بنابراین، پرونده این بازیکن برای باشگاه خطری را در FIFA، CAS و AFC جهت مبحث مجوز حرفه‌ای تهدید نخواهد کرد تا اینکه این جلسه استماع برگزار شود و داوران، نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت دادگاه عالی ورزش رای نهایی را صادر کند. قطعا تا آن زمان هیچ خطری برای باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

این توضیحات اگرچه در حال حاضر بسیار امیدبخش است اما باشگاه پرسپولیس باید تا اردیبهشت ماه سال آینده تمام مدارک خود را بارگذاری کند و تا آن زمان نیز رای CAS مشخص و نهایی خواهد شد.

از این رو مدیران باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای باید تحت هر شرایطی یا بدهی این گلر کروات را بپردازند یا با او به توافق برسند. چرا که قرار نیست پرونده رادو تا ابد در CAS باقی بماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها