|

بارسلونا به دنبال ستاره هجومی رئال مادرید!

مارکو آسنسیو اسپانیایی مورد توجه تیم بارسلونا و ژاوی قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته موندو دپورتیوو، مارکو آسنسیو شرایط مطلوبی را در رئال مادرید سپری نمی کند و فرصت بازی چندانی به این وینگر اسپانیایی نمی رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ چند تیم مطرح در تابستان 2022 خواهان جذب آسنسیو بودند اما او در نهایت با رئال مادرید ماند و در حال حاضر جایی در ترکیب اصلی لوس بلانکوس ندارد. کارلو آنچلوتی به وضوح روی این بازیکن حساب نمی کند و از قرار معلوم آسنسیو مشکلی با جدایی از رئال مادرید ندارد. 

خبر جدید در مورد آسنسیو، باز شدن پای بارسلونا به جمع تیم های علاقه مند به او است. وضعیت این وینگر 26 ساله اسپانیایی توجه بارسلونا را به خودش جلب کرده و کاتالان ها شرایط او را جویا شده اند. از نظر بارسا، آسنسیو گزینه مطلوبی است چون سن زیادی ندارد، توانایی بازی در چند پست را دارد و قراردادش هم چند ماه دیگر به به پایان می رسد. نکته دیگری که می تواند بارسلونا را به سمت جذب مارکو آسنسیو ببرد، مدیر برنامه های این بازیکن است؛ ژرژ مندس. مندس طی تابستان 2022 چند بار با لاپورتا ملاقات داشت و رابطه خوبی با رئیس باشگاه بارسلونا دارد.  

مارکو آسنسیو سال 2015 با رئال مادرید قرارداد امضا کرد و پس از گذراندن یک فصل قرضی در اسپانیول، سال 2016 به تیم اصلی رئال مادرید اضافه شد. آسنسیو طی این سال ها 239 مرتبه با پیراهن سفید رنگ به میدان رفته و آمار 50 گل و 24 پاس گل را ثبت کرده است. در کارنامه مارکو آسنسیو همچنین 29 بازی ملی هم دیده می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها