|

تلاش مدافعان تیم ملی برای حضور در ترکیب اصلی؛ جدال آبی و قرمز!

در غیاب نورافکن اکنون رقابت برای قرار گرفتن در پست مدافع چپ تیم ملی شکل تازه‌ای به خود گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

سومین روز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در اتریش در شرایطی برگزار شد که کماکان خبری از امید نورافکن نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ بازیکنی که کم‌کم به عنوان مدافع چپ ثابت تیم ملی در زمان اسکوچیچ خودش را معرفی کرده بود، حالا به دلیل مشکلات مربوط به گذرنامه حضور در اردوی اتریش را تا اینجا از دست داده است.

هرچند حتی با حضور نورافکن در اردوی اتریش هم به واسطه بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی به عنوان سرمربی نمی‌شد جایگاه ازپیش تثبیت‌شده‌ای برای این بازیکن در ترکیب اصلی متصور بود.

بازگشت وحید امیری از مصدومیت و رسیدنش به شرایط شرکت‌کردن در تمرینات گروهی در کنار حضور میلاد محمدی، مدافع تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ زیر نظر کارلوس کی‌روش، جنگ قرارگرفتن در پست مدافع چپ تیم ملی را وارد شرایط جدیدی کرده است.

جنگ مدافعان در تیم ملی بالا گرفت/ کدام بازیکن فیکس می‌شود؟

امیری که به خصوص در یکی دو سال گذشته بازی‌های زیادی را به عنوان مدافع چپ انجام داده، در همین ابتدای حضور کی‌روش در ایران با نگاه ویژه او مواجه شده تا امیدوار به تکرار عملکرد قابل قبولش در سه تورنمنت بزرگ با کی‌روش باشد.

از طرف دیگر، میلاد محمدی که در دو سال پایانی کار سرمربی پرتغالی در تیم ملی به عنوان مدافع چپ اصلی ایران شناخته می‌شد نیز به حضور در ترکیب تیم ملی امید زیادی دارد. به خصوص حالا که امید نورافکن به عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبایش در این پست به اردو نرسیده است.

البته ابوالفضل جلالی، مدافع جوان استقلال نیز دیگر چپ‌پای حاضر در اردو به شمار می‌رود که  تلاش خودش برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی را به کار می‌گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها