|

منتظر جدایی رونالدو از منچستر باشید؛ جانشین هم انتخاب شد!

به نظر رونالدو به زودی یونایتد را ترک می کند و حتی منچستر یونایتد جانشین او را هم پیدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از کش و قوس‌ های زیاد، کریستیانو رونالدو پس از پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی در منچستریونایتد ماند. اما این بدان معنا نیست که او چند فصل دیگر در این تیم بازی خواهد کرد. در واقع به احتمال زیاد او پس از جام جهانی این تیم را به مقصد باشگاه دیگری ترک خواهد کرد. همچنین شیاطین سرخ از همین حالا به دنبال یافتن جایگزین برای این فوق ستاره پرتغالی هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این فصل کریستیانو رونالدو بعضا به عنوان بازیکن ثابت و در برخی مواقع تعویضی به میدان رفته است. دیدن او روی نیمکت به یک تصویر عادی در اولدترافورد تبدیل شده است. با وجود این که او هفته گذشته موفق شد اولین گل خود در دوره اریک تن‌هاخ را در لیگ اروپا به ثمر برساند، هیچ تضمینی در مورد آینده‌اش وجود ندارد که حتما در ادامه فصل در ترکیب ثابت باشد.

با وجود مصدومیت مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال وضعیت همچنان پیچیده است. در واقع بعد از بازگشت این دو نفر اوضاع می تواند برای رونالدو سخت تر هم بشود مگر این که او بتواند قابلیت های خود را برای حضور در ترکیب اصلی نشان دهد.

همانطور که اخیرا توسط سان فاش شد، شیاطین سرخ به دنبال گونسالو راموس، مهاجم 21 ساله پرتغالی که در حال حاضر برای بنفیکا بازی می کند، خواهند رفت. نکته عجیب رقم این انتقال است، زیرا آنها حاضرند بیش از 30 میلیون دلار برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات بعدی بپردازند.

با وجود شروع سخت در لیگ برتر و با این احساس که در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهند کرد، تیم تن هاخ به تدریج شروع به بازیابی اعتماد به نفس و استحکام خود کرد. البته باید به این واقعیت هم تاکید کرد که آنها نزدیک به 260 میلیون دلار برای نقل و انتقالات (با احتساب کاسمیرو) هزینه کرده اند.

راموس به نوبه خود 71 بازی با تیم اصلی بنفیکا انجام داده است (او قبلاً در تیم B بازی کرده بود) و 22 گل با 5 پاس گل به ثبت رسانده است. برای راجر اشمیت، سرمربی تیم، ستاره پرتغالی مهره هجومی بسیار ارزشمندی است و در اکثر بازی‌ها به عنوان تنها بازیکن راس هجومی به میدان رفته است.

به نظر می رسد شرایط کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد یک موضوع لحظه ای باشد. چه در ژانویه و چه در ژوئن، فوق ستاره پرتغالی احتمالاً می رود؛ چیزی که تا آخرین لحظه در بازار نقل و انتقالات تابستانی خواسته او بود . پنجره بعدی از 1 تا 31 ژانویه 2023 باز خواهد شد.

از زمانی که بازار نقل و انتقالات تابستانی در اروپا باز شد تا آخرین لحظه ای که به پایان رسید، دنیای فوتبال حواسش به این بود که آیا رونالدو موفق به تغییر تیم می شود یا نه.  او موفق نشد، بدون لیگ قهرمانان ماند و حالا باید برای حضور در ترکیب اصلی تلاش کند.

کریستیانو در حالی در لیگ اروپا گلزنی کرد که آن را با جشن کلاسیک خود که شامل یک پرش و نیم چرخش است جشن گرفت. همه چیز عادی به نظر می رسید، نه چهره عجیبی و نه ژست ناراحتی. او مانند هر بازیکن دیگری برای جایگاهش در ترکیب اصلی می جنگد و مصمم است تمام تلاش خود را برای بازگشت به بهترین فرم انجام می دهد اما با همه این ها جدایی او از یونایتد در آینده نزدیک قطعی به نظر می رسد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها