|

ساپینتو پست بازی ستاره استقلال را تغییر می دهد؟

یکی از بازیکنانی که دیروز در بازی دوستانه استقلال در برابر سامیت به میدان آمد مهدی قایدی بود. با پیراهن شماره 20.

لینک کوتاه کپی شد
1

در این بازی دوستانه که با نتیجه دو بر صفر به سود تیم استقلال پایان یافت مهدی قایدی گل نزد اما در بطن حملات آبی ها قرار داشت و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهدی قایدی که امید خیلی زیادی داشت در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به اتریش جای بگیرد به دلیل ترافیک در خط حمله تیم ملی این موقعیت را از دست داد اما نسبت به بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی نا امید نیست  و به خوبی می داند تکرار بازی های خوب برای استقلال می تواند او را به این هدف نزدیک کند.

طبیعی بود کارلوس کی روش در بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی ابتدا بازیکنانی را می شناخته مورد ارزیابی قرار دهد اما در بازگشت از اتریش بدون شک نگاه جامع تری به بازی های لیگ برتر خواهد داشت و این شانس بازیکنانی چون مهدی قایدی را برای بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی افزایش خواهد داد.

مهدی قایدی اینروزها در ترکیب تیم آبی به عنوان مهاجم کاذب و به نوعی به عنوان وینگر به میدان می آید؛ بر خلاف دوران گذشته تلاش می کند در فاز دفاعی هم به تیم کمک کند و بازی در این پست می تواند شانس این بازیکن را برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی افزایش دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها