|

زمان بازگشت هافبک ملی پوش استقلال

سرمربی استقلال نسبت به تغییر برنامه‌ریزی صورت گرفته ناراحت است و اعتقاد دارد این کار باعث می‌شود تمرکز تمریناتش بر هم بخورد.

لینک کوتاه کپی شد

سازمان لیگ برنامه بازی‌های استقلال در هفته‌های هفتم و هشتم را اعلام کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ بر این اساس و طبق تصورات قبلی، آبی‌پوشان روز شنبه نهم مهرماه در سیرجان بازی فوق‌العاده حساس خود برابر گل گهر را برگزار می‌کنند و پس از آن هم روز چهاردهم مهر در ورزشگاه آزادی از فولاد خوزستان پذیرایی خواهند کرد.

دو مسابقه فوق‌العاده مهم که نتایج آن نه تنها برای استقلال بلکه در تعیین قهرمان رقابت‌های لیگ برتر هم می‌تواند به معنای واقعی کلمه تأثیرگذار باشد. طی روزهای گذشته این بحث مطرح بود که برنامه رقابت‌های لیگ برتر با نظر کارلوس کی‌روش عوض می‌شود و حالا مدیران سازمان لیگ صراحتاً می‌گویند به احتمال فراوان این مسابقات تا زمان آغاز جام جهانی به نیمه راه خود نخواهد رسید ولی سرمربی استقلال نسبت به تغییر برنامه‌ریزی صورت گرفته ناراحت بود و اعتقاد داشت این کار باعث می‌شود تمرکز تمریناتش بر هم بخورد.

 روی همین اصل اگر برنامه به شکل دیگری اعلام می‌شد و این دو بازی حساس استقلال در زمان‌های دیگری برگزار می‌شد قطعاً ریکاردو مواضع تندی اتخاذ می‌کرد و بعید نبود علیه کی‌روش هم حرف بزند ولی حالا شرایط به گونه‌ای است که حداقل از این بابت اتفاقی رخ نمی‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها