|

ساپینتو به دنبال 3 بازیکن!

سرمربی پرتغالی تیم استقلال برنامه خود را برای نیم فصل دوم به مسئولان باشگاه ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

ساپینتو  سرمربی تیم  استقلال  برای نیم فصل دوم برنامه هایی را در نظر گرفته است که پس از بررسی های لازم توسط کادرفنی اش آنها را تنظیم و به باشگاه ارائه کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میدان نیوز؛ این مربی جذب سه بازیکن را در نیم فصل دوم در دستور کار باشگاه قرار داده است.یک هافبک برزیلی که اقدامات لازم را برای جذب این بازیکن انجام شده و حتی شنیده می شود ساپینتو با این بازیکن در تماس است و شرایط وی را مورد بررسی قرار می دهد تا  وی برای نیم فصل دوم در تمرینات  استقلال  حاضر شود.

از طرفی ساپینتو اصرار زیادی به بازگشت کاوه رضایی به  استقلال  دارد و این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است اما این بازیکن که به با عقد قرارداد یک ساله به تراکتورسازی پیوسته است در حال حاضر شرایط مشخصی برای بازگشت به  استقلال  ندارد و مدیران تراکتور با این اتفاق مخالفت کردند!

گفتنی است سرمربی  استقلال  در پست صالح حردانی نیز به بازیکن نیاز دارد و از طرفی قرار است نام چهار بازیکن در لیست مازاد  استقلال  قرار بگیرند که احتمال حضور نام آمانوف، زواری ،حامدی فر و مرادمند در این لیست بسیار زیاد است.

البته ممکن است تا زمان اعلام لیست مازاد تغییراتی نیز در آن صورت پذیرد و بازیکنان جدیدی جای برخی نفرات قبلی را بگیرند زیرا سرمربی استقلال در مورد برخی نفرات تیم تغییر عقیده داده و گذشت زمان در نظر وی تاثیرگذار است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها