|

هافبک بارسلونا: با بارسا درگیر شدم!

فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، درباره روزهای سختی که در تابستان امسال سپری کرده صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه بارسلونا به صورت جدی به دنبال فروش دی‌یونگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مدیران منچستریونایتد علاقه خاصی به این بازیکن داشتند و حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم باعث شد که این علاقه بیشتر شود. آنها حتی بر سر مبلغ انتقال این بازیکن به اولدترافورد با مدیران بارسا به توافق رسیدند. 

بارسا امیدوار بود که با فروش او بخشی از هزینه صورت گرفته برای خرید  بازیکنان جدید  را جبران کند و فشار زیادی به او آورد اما این ستاره هلندی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشد و اعلام کرد که قصد دارد همچنان به حضورش در نوکمپ ادامه دهد و همین موضوع باعث ایجاد درگیری‌های بین او و مدیران این باشگاه شد. 

دی‌یونگ در این باره به خبرنگاران گفت:« من همیشه می‌خواستم در بارسلونا بمانم و به همین دلیل بود که توانستم خونسردی‌ام را در این تابستان حفظ کنم. من نمی‌توانم جزئیات زیادی از این ماجرا را فاش کنم اما نگاه کنید... این باشگاه ایده‎‌های خودش را داشت و من هم نظرات خودم را داشتم و گاهی با یکدیگر درگیر شدیم اما در آخر همه چیز به درستی پیش رفت.»

او در پاسخ به این سوال که آیا فرصت کمتری که برای بازی در اختیار دارد رویش تاثیر گذاشت است یا خیر اظهار داشت:« وقتی کمتر بازی می‌کنم، به خوبی متوجه می‌شوم. نه از نظر جنبه تکنیکی چون به خوبی می‌دانید که چطور باید بازی کنید، بلکه از نظر جنبه فیزیکی.»

این بازیکن هلندی همچنین درباره بازی کنار روبرت لواندوفسکی اضافه کرد:« او انسان بسیار خوبی است. او یکی از بهترین بازیکنان در دنیاست و یک مهاجم کامل است. او قوی است، می‌تواند توپ را حفظ کند، توانایی تکنیکی خوبی دارد. او به خوبی نفوذ می‌کند و بسیار گل می‌زند.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها