|

جدالی سخت در پست دفاع چپ تیم ملی!

در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی کشورمان رقابت سختی میان 4 ستاره شکل گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

اردوی تیم ملی در حال برگزاری است و بازیکنان زیر نظر کی روش با انگیزه بالا و تمام توانش تمرین می کنند تا نظر این سرمربی سخت گیر را جلب کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ دفاع چپ تیم ملی با بازگشت امیری از مصدومیت و حضور میلاد محمدی و ابولفظل جلالی و اضافه شدن نورافکن به تمرینات در روزهای آینده  این پست را وارد شرایط جدیدی کرده است.

بعد از تغییر کادر فنی جایگاه نورافکن نسبت به گذشته تغییر خواهد کرد و این بازیکن باید با بازیکنانی که سابقه زیادی در تیم ملی دارند برای قرار گرفتن در این پست رقابت کند. امیری و محمدی مورد اعتماد کی روش هست و قبلا امتحان خود را پس داده اند. امیری با شرکت در تمرینات گروهی به شرایط آرمانی خود خواهد رسید. بعد از حضور نورافکن کی روش باید تصمیم نهایی خود برای پست مدافع چپ را بگیرد. نورافکن در روزهای اوج فوتبال خود قرار دارد و میدان را به راحتی خالی نخواهد کرد.

کی روش نسیت به امیری ذهنیت مثبتی دارد و بازیهای درخشان او در جام جهانی هنوز در خاطر او مانده است. در صورتی که امیری به شرایط ایده آل برسد شانس قرار گرفتن او در این پست از بقیه بیشتر است. از طرف دیگر، میلاد محمدی که در دو سال پایانی کار سرمربی پرتغالی در تیم ملی به عنوان مدافع چپ اصلی ایران شناخته می‌شد نیز به حضور در ترکیب تیم ملی امید زیادی دارد. غیبت نورافکن بهترین فرصت برای این بازیکن است تا بار دیگر قابلیت های خود را به کی روش نشان دهد.

البته نباید ابوالفضل جلالی مدافع جوان استقلال را از یاد ببریم و حضور او در این اردو نشان می دهد که کادر فنی او را زیر نظر داشته است. شاید او سوپرایز بزرگ کی روش برای این پست باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها