|

مدیران باشگاه استقلال چگونه پول استراماچونی را تامین می کنند؟

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از تلاش باشگاه برای تامین منابع مالی جهت پرداخت پول استراماچونی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

با گذشت بیش از یکماه از صدور حکم دادگاه عالی ورزش در پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از باشگاه استقلال اما هنوز طلب مربی ایتالیایی به او پرداخت نشده و این موضوع نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

بر اساس حکم صادر شده استقلال باید یک میلیون و 350 هزار یورو به استراماچونی پرداخت کند اما این اتفاق رخ نداده و وکیل مربی ایتالیایی نیز در این خصوص به فیفا نامه زده است.

در چنین شرایطی مسئولان استقلال در صدد هستند تا پول استراماچونی را از منبعی تامین کنند اما تا الان به نتیجه نرسیده‌اند.

محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص به فارس گفت:‌«ما خودمان هم در مورد این پرونده نگران هستیم و تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم ختم به خیر شود. این اتفاقی است که قبلا افتاده اما از آن سر باز نمی‌زنیم که بگوییم به ما ارتباطی ندارد. قبول مسئولیت کرده‌ایم که همه کارها انجام شود ولی پرداخت حدود یک میلیون و 400 هزار دلار کار سختی است.»

او صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد:‌«با این وجود مصطفی آجورلو زحمات زیادی می‌کشد تا این پول پرداخت شود. برنامه‌های مختلفی برای این ماجرا داریم ولی نیاز به زمان است. انشاالله بتوانیم در موعد مقرر این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کنیم تا اگر بازیکنی خواست به ما اضافه شود مشکلی وجود نداشته باشد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها