|

نارضایتی دو ستاره استقلال از تصمیمات ساپینتو!

دو مدافع فصل پیش تیم استقلال از بازی نکردن‌شان در این فصل بسیار شاکی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، دو مدافع خبرساز فصل گذشته استقلال با وجود بازگشت به این تیم هنوز یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میدان؛ آنها که پس از چند ماه حضور در خدمت سربازی در ملوان انزلی امید داشتند روزهای تلخ سال قبل را قراموش کنند اما توسط ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال به بازی گرفته نمی‌شوند.

مرادمند که زودتر از یزدانی به استقلال بازگشته است اصلا تصور نمی‌کرد کارش به جایی برسد که در آخرین بازی آبی‌پوشان در لیگ برتر مقابل نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر حتی در لیست 18 نفره قرار نگیرد. مرادمند با توجه به دیر اضافه شدن به تمرینات قبول کرده بود یکی دو هفته اول لیگ بازی نکند اما به مرور ساپینتو ضمن استفاده از رافائل سیلوا و عارف غلامی در خط دفاعی دست به ترکیب دفاعی‌اش نزد. مرادمند به همین دلیل از تصمیم ساپینتو به شدت ناراحت است و موضوع را به نیز به مسئولان استقلال انتقال داده است.

یزدانی که سودای حضور در جام جهانی را داشت با استفاده از کفالت توانست به خدمت سربازی‌اش پایان دهد و این شانس را پیدا کند که دوباره به استقلال برگردد. او برخلاف مرادمند از دوران فوتبال خیلی دور بود و باید چند هفته‌ای بدنسازی می‌کرد اما هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است.

یزدانی و مردامند زمانی توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت می‌شدند اما سال گذشته با سر و صدای زیادی مشمول خدمت سربازی شدند و چند ماهی دور از سطح اول فوتبال بودند. حالا باید دید ساپینتو چه زمانی به این دو بازیکن فرصت بازی کردن خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها