|

بازیکن لجباز پرسپولیس به حرف یحیی گوش داد!

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که عیسی آل کثیر با گذشته خود تفاوت بسیاری کرده و کاملا تابع و مطیع کادرپزشکی این تیم است.

لینک کوتاه کپی شد

این مهاجم خوزستانی که در بازی سال گذشته با تیم پدیده دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، در پایان بازی لنگ لنگان و با کمک هم تیمی‌های خود ورزشگاه را ترک کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ در ادامه پس از معاینه‌های فراوان تشخیص داده شد که دچار پارگی رباط شده اما پس از چند روز فیلمی از تمرینات او در دزفول منتشر شد و جالب این که مربی بدنساز شخصی او تاکید داشت که رباط عیسی پاره نشده است!

عیسی آل کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس که مدتها از زمان آسیب دیدگی‌اش می‌گذشت همچنان راضی به جراحی نبود و اعتقاد داشت رباط صلیبی‌اش پاره نشده است، آن هم در حالی که پزشکان عقیده دیگری داشتند!

به رغم اصرار کادرفنی و پزشکی پرسپولیس، عیسی آل کثیر زیر بار عمل جراحی نرفت تا هم بازگشت خود به میادین فوتبال را به تأخیر بیندازد و هم باعث ناراحتی یحیی گل محمدی شود.

حالا آل کثیر دوباره به تمرینات برگشته و قصد دارد به عنوان بازیکنی مسئولیت پذیر و مطیع زیر نظر کادرفنی و پزشکی تمرین و هر چه زودتر آماده بازی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها