|

جذاب ترین بازی لیگ برتر انگلیس؛ جنگ هالند و رونالدو!

روز یکشنبه دربی شهر منچستر با حضور ستاره‌ های نامدار دو تیم برگزار می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد

ارلینگ هالند این روزها بی‌تردید یکی از بهترین و مورد توجه‌ترین مهاجمین دنیای فوتبال است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ ستاره نروژی که در روزهای گذشته با تیم ملی کشورش در لیگ ملتهای اروپا به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند روز یکشنبه دوباره در لیگ برتر به میدان می‌رود. نگاه او حالا به دیدار با منچستریونایتد و دوئل با کریستیانو رونالدو دوخته شده است.

سیتی این بار در اولین دربی فصل منچستر در اتحاد میزبان یونایتد خواهد بود. دیدار تیم دوم جدول با تیمی که در رتبه پنجم ایستاده است. اما یکی از مهم‌ترین نکات این بازی که هیجان زیادی در بین فوتبال‌‌دوستان ایجاد کرده تقابل دو سوپراستار دنیای فوتبال است؛ ارلینگ هالند و کریستیانو رونالدو.

اما فصل جاری برای این دو مهاجم ستاره با شرایطی کاملا متفاوت همراه بوده است. هالند تا اینجا در هفت بازی لیگ برتر یازده گل به ثمر رسانده ولی رونالدو بعد از گذشت شش بازی یونایتد هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند. پپ گواردیولا نشان داده که هالند را یکی از کلیدهای موفقیت تیمش می‌داند و تا کنون او را 574 دقیقه به میدان فرستاده است. اما رونالدو از طرف اریک تن‌هاخ تا اینجا تنها 207 دقیقه به میدان فرستاده شده است.

گوندوگان، بازیکن آلمانی سیتی، امروز به نشریه دی‌ولت آلمان گفت:" ارلینگ کیفیتی باورنکردنی دارد. او با تحرک خارق‌العاده در نوک خط حمله نیرویی به سیتی می‌دهد که واقعا ترسناک است. من از زمانی او در دورتموند بود دنبالش می‌کردم و خوب می‌دانم چه فوتبالیست باکیفیتی است".

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها