|

پیش بازی آرسنال-تاتنهام؛ به دنبال صدر جدول!

لیگ برتر جزیره پس از بازی های ملی در فیفادی با دربی هیجان انگیز شمال لندن امروز شنبه آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

یک هفته پس از تاریخ سازی تیم‌های زنان در دربی شمال لندن، تیم‌های مردان برای برتری و شانس حضور در بالای جدول لیگ برتر با هم مبارزه خواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ در مجموع 47367 هوادار به امارات سفر کردند تا نظاره گر شکست 4-0 زنان آرسنال برابر تاتنهام در زمان استراحت فیفادی مردان باشند، و اگر مسابقه امروز به اندازه نسخه سوپر لیگ زنان یک‌طرفه باشد، برای توپچی‌ها بسیار خوشایند است.

پس از گلزنی ویلیام سالیبا و گابریل ژسوس، پسر طلایی جدید آرسنال، فابیو ویرا، در 18 سپتامبر آخرین زننده گل در نتیجه برتری 3-0 مقابل برنتفورد بود. این نتیجه باعث شد تا آن‌ها با یک امتیاز اختلاف تا صدر جدول رده بندی به فیفادی بروند.

پایان دادن به 4 بازی بدون کلین شیت نیز برای چشمان دردناک میکل آرتتا منظره‌ای زیبا بود، زیرا آرسنال او همچنان به نشان دادن یک خط ناکام در فصول گذشته ادامه می‌دهد، حتی اگر تنها بازی بزرگ آن‌ها در این فصل با شکست سه بر یک مثال منچستریونایتد به پایان رسیده باشد.

میزبان مسابقه امروز همچنین در هر 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر در ورزشگاه امارات پیروز شده است، اگرچه در همه آن‌ها حداقل یک گل دریافت کرده‌اند و خط حمله معروف تاتنهام از این رو انگیزه مناسبی برای ساکت کردن طرفداران حریف دارد.

پس از مواجهه با درخواست‌های بی‌شماری از سوی هواداران تاتنهام برای کنار گذاشتن سون هیونگ مین از ترکیب اصلی، حرکت جسورانه آنتونیو کونته برابر لسترسیتی سودآور بود، زیرا این ملی‌پوش کره‌جنوبی به سبک و سیاق بازی‌های پرحاشیه‌اش پایان داد.

سون در دقیقه 59 وارد بازی شد و در دقیقه 86 تایید شد که او با توپ مسابقه به خانه می رود، زیرا هت تریک 13 دقیقه ای او تکمیل کننده ضربات هری کین، اریک دایر و رودریگو بنتانکور در برتری 6 بر 2 بود.

کونته به شوخی گفت که اگر سون در آینده بازی‌نای فوق العاده مشابهی ارائه دهد، می‌تواند هر هفته نیمکت نشین شود، زیرا تاتنهام همچنان بالاتر آرسنال و قهرمان فعلی لیگ یعنی منچسترسیتی در رده سوم پیش از سفر به پایتخت قرار دارد.

اسپرز پس از ناامیدی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپورتینگ لیسبون، برابر لسترسیتی به روشی عالی برگشتند، اما تنها دو بازی از هفت بازی‌ اخیر آن‌ها خارج از خانه با پیروزی به پایان رسیده و امارات شادترین میدان شکار آن‌ها نیست.

پیروزی 3-1 آرسنال در فصل گذشته به این معنی است که اسپرز نتوانسته است در هیچ یک از 11 دربی اخیر خارج از خانه شمال لندن پیروز شود.

 ترکیب احتمالی آرسنال:

رمزدیل، بن وایت، سالیبا، گابریل، زینچنکو،  ژاکا، پارتی، ساکا، اودگارد، مارتینلی، ژسوس

 ترکیب احتمالی تاتنهام:

لوریس، رومرو، دایر، لنگله، پریشیچ، بنتاکور، هویبرگ، سسنیون، ریچارلیسون، کین، سون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی