|

پاری‌سن‌ژرمن در تکاپوی تمدید قرارداد مسی

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تلاش می کنند فوق‌ستاره آرژانتینی خود را راضی به ماندن کنند.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی که تابستان 2021 از بارسلونا جدا و با امضای قراردادی دو ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، ممکن است قراردادش با این تیم تمدید شود، این در حالی است که شایعاتی نیز درباره احتمال بازگشت او به جمع کاتالان‌ها در پایان فصل جاری با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش با PSG وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ بر اساس ادعای نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا؛ مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال کار بر روی پروژه تمدید قرارداد لیونل مسی هستند و به این فوق‌ستاره آرژانتینی پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با قابلیت تمدید تا سال 2025 را داده‌اند.

گفته می‌شود مسی 35 ساله در حال حاضر تمرکزش روی پار‌سن‌ژرمن است و قصد ندارد تا پایان جام جهانی 2022 که اواخر سال جاری میلادی به میزبانی قطر برگزار خواهد شد، به این پیشنهاد پاسخی دهد.

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اخیراً به روزنامه «مارکا» اسپانیا گفته بود که بخش عمده‌ای از درآمد 700 میلیون یورویی اخیر این باشگاه فرانسوی، نتیجه حضور مسی در این تیم بوده است.  

مسی  فصل اخیر در 34 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفت و آمار 11 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. برنده هفت توپ طلا فصل جاری را هم با 6 گل‌زده و 8 پاس‌گل در 11 بازی برای پاریسی‌ها شروع کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها