|

ماموریت سخت بردیف در بازی با پرسپولیس

آخرین برد تیم تراکتور مقابل پرسپولیس به 1129 روز قبل برمی گردد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید عصر فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور تبریز برود. جدال بین ۲ تیم پرطرفدار و سرخ‌پوش فوتبال ایران که می‌تواند جذابیت‌های بسیار فراوانی داشته باشد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ این ۲ تیم تا به حال ۲۸ بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ماحصل آن ۱۴ پیروزی برای نماینده‌ی پایتخت، پنج تساوی و ۹ برد برای پرشورهای تبریزی بوده است. حالا آنها باید در شرایطی رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که تیم یحیی گل‌محمدی با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و تی‌تی‌ها با هشت امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته‌اند.

پرسپولیس در دیدارهای اخیر این ۲ تیم مقابل یکدیگر نمایش بسیار خوبی داشته است. آنها با احتساب بازی نیمه‌تمام نیم‌فصل دوم لیگ بیست و یکم، در ۶ مسابقه‌ گذشته موفق به شکست تراکتور شده‌اند و نتیجه‌ای جز برد عایدشان نشده است. آخرین برد نماینده تبریز در دیدار رفت فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ رقم خورد. جایی که تراکتور با تک گل احسان حاج‌صفی در ورزشگاه یادگار امام، تیم تهرانی را شکست داد.

از آخرین برد تبریزی‌ها مقابل پرسپولیس ۱۱۲۹ روز یا به عبارتی دیگر سه سال و یک ماه و ۲ روز می‌گذرد. آنها مدتهاست موفق به گرفتن یک مساوی از پرسپولیس هم نشده‌اند و حالا باید دید در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم چه کار خواهند کرد. ۹ باخت، ۲ تساوی و فقط یک برد، ماحصل کار تیم کنونی قربان بردی‌اف مقابل قهرمان هفت دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بوده است.

۱۳ آذرماه سال ۱۳۹۱، زمانی بود که تراکتور موفق شد برای آخرین بار در تهران پرسپولیس را مغلوب کند. آن مسابقه که در چارچوب دوازدهمین دوره لیگ برتر به انجام می‌رسید پرشورها با تک گل سید مهدی سیدصالحی از سد رقیب خود گذشتند ولی بعد از آن در دیدارهای برگزار شده در ورزشگاه آزادی بردی برای تی‌تی‌ها به دست نیامده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها