|

غیبت احتمالی 4 کاپیتان پرسپولیس در بازی تراکتور

فعلا مشخص نیست در دیدار فردا مقابل تراکتور کدام بازیکن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو می بندد.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به مصدومیت امید عالیشاه مشخص نیست در بازی با تراکتور کدام بازیکن بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ با توجه به نیمکت نشینی های چند هفته اخیر کمال کامیابی نیا، احتمال غیبت او به عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس نیز در بازی با تراکتور وجود دارد.

بعد از عالیشاه و کمال بازوبند به وحید امیری می رسد. امیری که از لیگ شانزدهم به پرسپولیس آمد، کاپیتان سوم پرسپولیس است اما شنیده می شود یحیی قصد ندارد ریسک کرده و به او بازی بدهد. بنابراین کاپیتان سوم پرسپولیس نیز احتمالا نیمکت نشین خواهد بود.

کاپیتان بعدی پرسپولیس علیرضا بیرانوند است. گلر شماره یک تیم ملی بعد از دو سال دوری درنهایت به پرسپولیس برگشت تا پنجمین فصل حضورش را در این تیم آغاز کند. حضوری که باعث شده او نیز کاپیتان چهارم سرخ ها باشد.

هنوز مشخص نیست بیرانوند می تواند مقابل تراکتور بازی کند یا نه. اگرچه شنیده می شود او با استراحتی که داشته می تواند در ترکیب بازی کند اما روز قبل کادر پزشکی پرسپولیس تاکید کرد وضعیت نهایی بیرو برای حضور در میدان در تمرین امروز مشخص خواهد شد.

در صورت غیبت بیرانوند، نفر بعدی سیامک نعمتی است که او نیز با توجه به نیمکت نشینی های اخیرش بعید است در بازی با تراکتور فیکس بازی کند و در صورت غیبت سیامک نعمتی، بازوبند کاپیتانی به مهدی ترابی خواهد رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی