|

ستاره جوان استقلال فرصت طلایی را از دست داد!

وینگر استقلال در بازی با گل‌گهر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و می‌توانست در ثانیه‌ های آخر نام خود را به عنوان گل زن استقلال ثبت کند

لینک کوتاه کپی شد

بعد از گل دوم استقلال گل‌گهر درفرصت محدود باقی مانده به پایان بازی سراسر حمله شد تا به گل مساوی دست یابد و روی یکی از ضد حملات موقعیت خوبی نصیب رضا میرزایی شد تا گل سوم آبی‌ها را به ثمر برساند اما او در موقعیت تک به تک مغلوب محسن فروزان شد تا یک فرصت طلایی را برای تثیبت شایستگی‌های خود از دست دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ یکی از اشتباهات بزرگ مهاجمان و وینگرهای بیشتر تیم‌های لیگ برتری این است که در چنین موقعیت‌هایی توپ را به زاویه موافق می‌زنند شاید به این خاطر که زاویه موافق به دید آنها نزدیک‌تر است در حالی‌که بر اساس دیدگاه‌های فنی اثبات شده مهار توپ در زوایه مخالف برای دروازه‌بان سخت‌تر است و بیشتر توپ هایی که به این زوایه زده می‌شود به گل تبدیل خواهند شد. اگر رضا میرزایی این موقعیت را تبدیل به گل می‌کرد به ترکیب ثابت استقلال نزدیک‌تر می شد. هر چند قرار گرفتن در این موقعیت به ساپینتو نشان داد رضا میرزایی بازیکنی است که با استفاده از سرعت خود می‌تواند خط دفاعی تیم حریف را آزار دهد و در موقعیت گلزنی قرار گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی