|

ژوزه مورایس به ترکیب محبوبش در سپاهان رسید!

سرانجام بعد از گذشت شش هفته آزمون و خطا، سرمربی پرتغالی تیم سپاهان تکلیف زوج قلب دفاع این تیم را روشن کرد.

لینک کوتاه کپی شد

با نگاهی به ترکیب اصلی سپاهان در شش هفته ابتدایی لیگ در می‌یابیم ژوزه مورایس با اعتماد کامل به رناتو داسیلویرا، یک بازی در میان از دانشگر و جونیور برای حضور در کنار این بازیکن در قلب دفاع سپاهان استفاده کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما پس از وقفه سه هفته‌ای در لیگ برتر که به اردوی تیم ملی در تهران و اتریش برمی‌گشت، انتظار می‌رفت که ترکیب استفاده شده توسط مورایس در قلب خط دفاعی سپاهان همان آرایشی باشد که او برای ادامه فصل در نظر گرفته است. روز گذشته و در دیدار مقابل هوادار، رناتو داسیلویرا مانند تمامی بازی‌های گذشته سپاهان در ترکیب اصلی قرار داشت و این بار بعد از نیمکت‌نشینی دانشگر مقابل آلومینیوم، بار دیگر این بازیکن به ترکیب اصلی رسید.

در طول بازی هم دانشگر در کنار زوج برزیلی‌اش عملکرد قابل قبولی داشت و به جز ضربه ایستگاهی ابتدای بازی و کرنر دقایق پایانی که موقعیت خطرناک عزت پورقاز را به همراه داشت، دیگر فرصت خاصی به حریف ندادند.

با این حساب و با وجود اینکه حضور این زوج در قلب دفاع به کلین‌شیت ختم نشد، اما به نظر می‌رسد مورایس دیگر به آرایش اصلی خودش در قلب دفاع رسیده و برابر پرسپولیس هم از همین زوج دفاعی استفاده خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها