|

یحیی بیشتر از پرسپولیس به برد مقابل سپاهان نیاز دارد!

بازی پرسپولیس و سپاهان تاثیر زیادی روی آینده سرمربیگری گل محمدی می گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزها از آغاز مسابقات لیگ بیست و دوم مقابل دو تیم مدعی به میدان رفته است اما تاکنون موفق به شکست هیچکدام از آنها نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ او روبه‌روی چهره‌هایی مثل نکونام و بردیف قرار گرفته و در هیچکدام از آنها نتوانسته ۳ امتیاز بازی را کسب کند. یحیی این هفته تیمش را در نقش جهان مقابل شاگردان ژوزه مورایس به میدان خواهد فرستاد، این اولین برخورد او با مربی پرتغالی و دستیار سابق مورینیو در لیگ برتر ایران خواهد بود، یک جدال تاکتیکی که هر دو مربی در آن به برنده شدن فکر  می‌کنند.

این دوئل، بدون شک جذابیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت اما آنچه مشخص است یحیی در این نبرد به دنبال اولین ۳ امتیاز در مقابل یکی از مدعیان لیگ برتر است.

بردن بازی‌های بزرگ، به نظر می‌رسد بار دیگر در این فصل یک چالش بزرگ برای یحیی به حساب می‌آید، فعلا او به عنوان مردی شناخته می‌شود که در دیدارهای دشوار دچار مشکل می‌شود و نمی‌تواند با تعویض‌ها شرایط بازی را تغییر بدهد. این اتفاق بدون تردید تهدید بزرگی برای آینده یحیی در پرسپولیس به حساب می‌آید.

یحیی و مشکلات فنی در دیدارهای نفس‌گیر، مساله‌ای است که انتظار می‌رود او با داشتن مهره‌های خلاقی که در اختیار دارد بتواند برطرفش کند. باید منتظر ماند و دید سرمربی قرمزها قادر خواهد بود در شب سخت نصف جهان مرد پیروز میدان باشد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها