|

ژاوی جانشین جرارد پیکه را انتخاب کرد!

بارسا قصد دارد اینیگو مارتینز را از بیلبائو بخرد. این مدافع ملی پوش قرار است جانشین جرارد پیکه شود.

لینک کوتاه کپی شد

اینیگو مارتینز مدافع 31 ساله و باتجربه اتلتیک بیلبائو، در ابتدای فصل تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت و حتی مذاکراتی نیز بین طرفین صورت گرفت، اما در نهایت توافقی حاصل نشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ماه گذشته نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد که مدیران بارسلونا پیشنهادی به ارزش 15 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون دیگر پاداش برای خرید اینیگو مارتینز ارائه دادند، اما این رقم توسط باشگاه بیلبائو رد شد.

امروز موندودپورتیوو نوشت که بارسلونا قصد دارد در انتقالات زمستانی پیش رو مارتینز را به خدمت بگیرد و این مساله به اطلاع بازیکن و مدیر برنامه هایش رسیده است. جدایی احتمالی جرارد پیکه در تابستان 2023 و مصدومیت های متوالی مدافعان بارسا در هفته های اخیر سبب شده تا بارسلونا همین زمستان برای خرید مارتینز از بیلبائو اقدام کند.

بارسلونا خوشبین است با توجه به اینکه قرارداد مارتینز در پایان فصل تمام می شود، بیلبائو با انتقال او موافقت کند چرا که در غیر این صورت مارتینز تابستان سال بعد به عنوان بازیکن آزاد از بیلبائو جدا خواهد شد. رقم انتقال نیز قطعا مثل تابستان امسال نخواهد بود و بارسا مبلغ کمتری پرداخت خواهد کرد. همچنین موندودپورتیوو نوشته است که بارسلونا پس از اطمینان از وضعیت بدنی مارتینز که در ابتدای فصل مصدوم بود، برای خرید او پیشنهاد رسمی ارائه خواهد کرد. باید دید واکنش ارنستو والورده، مربی بیلبائو، چه خواهد بود و او با جدایی بهترین مدافعش موافقت می کند یا خیر. مارتینز یک دهه قبل نیز مورد توجه بارسا قرار داشت ولی در نهایت به دلیل تمدید قرارداد خاویر ماسکرانو، قید خرید او را زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها