|

تیم منتخب هفته هشتم لیگ برتر؛ استقلال 2، پرسپولیس 1

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان هم روز گذشته با انجام 5 بازی پیگیری شد و به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هم پیگیری و مطابق هر هفته برخی از بازیکنان توانستند با درخشش در ترکیب تیم‌های خود در نتیجه بازی موثر ظاهر شوند و عملکرد قابل قبولی از خودشان به نمایش بگذارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ به همین بهانه تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم که می‌بینید:

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

ال‌کلاسیکوی ایرانی روز گذشته یک جنگ تمام عیار میان دو تیم و دو دروازه‌بان ملی پوش بود که هر دو عملکرد درخشانی در ترکیب داشتند. در کنار عملکرد خوب نیازمند و گرفتن چند موقعیت صد در صد گل از بازیکنان پرسپولیس، بیرانوند هم روز فوق العاده‌ای پشت سر گذاشت و در چندین نوبت با واکنش‌های به موقع و لحظه آخری دروازه پرسپولیس را از فروپاشی نجات داد و یک کلین شیت خوب به نام خودش ثبت کرد. روز گذشته شاهد بهترین نمایش بیرو در فصل جدید بودیم و با این آمادگی و انگیزه بالا قطعاً رقابت با او در مسیر دروازه تیم ملی کار خیلی دشواری خواهد بود.

مدافع میانی: محمد دانشگر (سپاهان)

یکی از بازیکنانی که انگیزه زیادی برای تقابل با پرسپولیس در هفته هشتم داشت محمد دانشگر بود که عملکرد قابل توجهی هم در این دیدار داشت. دانشگر در دقایقی که در زمین حضور داشت به خوبی مقابل حملات بی امان خط حمله پرسپولیس ایستادگی کرد و یک بار هم دروازه خالی از گلر سپاهان را در شرایطی که توپ داشت واردش می‌شد نجات داد ولی به دلیل مصدومیت در نیمه دوم جای خودش را به نیلسون جونیور داد. یکی از عوامل کلین شیت روز گذشته سپاهان در کنار نیازمند، دانشگر بود.

مدافع میانی: محمدحسین مرادمند (استقلال)

با وجود اینکه به نظر می‌رسید خط دفاع استقلال در نبود عارف غلامی آسیب پذیر باشد ولی محمدحسین مرادمند در اولین حضور ثابتش در ترکیب آبی ها در فصل جدید عملکرد قابل دفاعی از خودش به نمایش گذاشت و علاوه بر اینکه در فاز دفاعی توانست خوب و موفق عمل کند، پاس گل تک گل آبی ها در این دیدار که مانع از شکستشان مقابل فولاد شد را هم به محمد محبی داد و این بازیکن در ساده‌ترین شکل ممکن دروازه خالی فولاد را باز کرد. مرادمند روز گذشته از بهترین نفرات استقلال بود.

مدافع میانی: شاهین توکلی (مس رفسنجان)

مس رفسنجان روز گذشته دست به کار بزرگی زد و توانست تراکتورِ‌ آماده و سرحال بردیف را که هفته گذشته پرسپولیس را در تهران شکست داده بود در خانه از پیش رو بردارد. یکی از خوب‌های مس در این دیدار شاهین توکلی بود که حضور او در قلب خط دفاع رفسنجانی‌ها کم اشتباه بود و خصوصاً‌ روی توپ‌های هوایی برگشت‌های خوبی داشت و به حامد لک در ثبت این کلین شیت کمک بسزایی کرد و در کنار آن توانست تک گل تیمش را هم به ثمر برساند تا نقش اصلی این سه امتیاز مهم و حیاتی باشد.

هافبک دفاعی: محمد آبشک (فولاد خوزستان)

فولادی‌ها نبرد سختی با استقلال آنهم در ورزشگاه آزادی داشتند و توانستند دست پر از زمین خارج شده و با حداقل امتیاز تهران را ترک کنند. یکی از مهره‌های کلیدی فولاد در این دیدار که نفس استقلال را در میانه میدان بریده بود و اجازه بازیسازی از مرکز را به خط هافبک آبی‌ها نمی‌داد محمد آبشک بود که با تکل‌های ایستای به موقع خودش چندین بار از حریف توپ گیری کرد و در بحث بازیسازی از عقب زمین هم موفق عمل کرد. اوج کار او پاس گلی بود که به علیاری داد.

هافبک دفاعی: محمد میری (هوادار تهران)

محمد میری هم یکی از خوب های هفته هشتم بود که به نمایندگی از تیم خوب هوادار و نتیجه قابل قبولی که در کرمان مقابل مس گرفتند در تیم منتخب هفته حضور دارد. میری جایی در ترکیب اصلی و اولیه هوادار نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تنها 20 و چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد ولی همین زمان کم برایش کافی بود تا گل سه امتیازی تیمش را 10 دقیقه بعد از ورود به زمین به ثمر برساند و تفاوت در این دیدار را رقم بزند و سه امتیاز مهم به حساب تیم ساکت الهامی واریز شود.

هافبک میانی: محمد خدابنده‌لو (گل گهر)

بدون شک می‌توان خدابنده‌لو را بهترین بازیکن این هفته معرفی کرد و زدن دو گل و دادن یک پاس گل به خودی خود دلیل موجهی برای این عنوان و دادن آن به هافبک خلاق گل گهر دارد که روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان در میانه میدان همه کار کرد. خدا بنده لو زیر نظر امیر قلعه‌نویی بهترین دوران فوتبال خودش را سپری می‌کند و همین عملکرد درخشان باعث شد کی‌روش مجبور به دعوت از او به اردوی تیم ملی در مینی کمپ شود.

هافبک میانی: محسن آذرباد (مس رفسنجان)

مهندس فصل گذشته لیگ برتر که مورد توجه تیم‌های زیادی بود و در نهایت در مس ماندنی شد، روز گذشته مثل همیشه به عادت و وظیفه همیشگی خودش یعنی ساختن گل برای رفسنجانی‌ها عمل کرد و پاس خوب و به موقعی که برای شاهین توکلی فرستاد تک گل سه امتیازی این بازی را برای این تیم مقابل تیم قدرتمند تراکتور به همراه داشت و دروازه این تیم تبریزی پس از 4 کلین شیت پیاپی در نهایت باز شد. آذرباد می‌تواند این فصل هم آمار خوبی در ساختن گل از خودش به جا بگذارد و یکی از خوب های هفته هشتم بود.

مهاجم کناری: محمد محبی (استقلال)

وینگر بوشهری استقلال این روزها حسابی روی اوج است و در بهترین فرم فوتبالی خودش قرار دارد و چندمین بار است که آبی ها را در این فصل نجات می‌دهد. محبی روز گذشته مقابل فولاد خوزستان بارها با استارت‌های انفجاری و حرکات تکنیکی خودش خط دفاعی حریف را آزار داد و توانست از آنها عبور و روی دروازه فولاد موقعیت گل ایجاد کند و می‌توانست با دقت بیشتری حتی زمینه پیروزی تیمش را فراهم کند ولی فرصت طلبی و جایگیری خوبش در صحنه گل استقلال یک گل دیگر به نامش برای این تیم ثبت کرد تا از بهترین های هفته هشتم لقب بگیرد.

مهاجم کناری: سجاد بازگیر (ملوان)

بازگیر این فصل از خوب‌های ملوان و از پدیده‌های لیگ برتر بوده و در طول هشت هفته گذشته بهترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود و در دیدارهای زیادی به کمک انزلی چی ها آمده است. او روز گذشته هم نمایش خوبی مقابل صنعت نفت از خودش ارائه داد. هم در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف خوب عمل کرد و هم توانست چندین فرصت در اختیار همبازیانش قرار دهد که مورد استفاده قرار نگرفت ولی روی صحنه پنالتی کارش را در این بازی انجام داد و برتری را برای ملوانی‌ها رقم زد.

مهاجم نوک: کی‌روش استنلی (گل گهر)

مهاجم سابق ذوب آهن و سپاهان که سابقه آقای گلی لیگ برتر را هم دارد، دومین فصل حضورش در گل گهر را سپری می‌کند ولی نتوانسته در این مدت آمار خوبی که در تیم‌های قبلی در لیگ برتر داشت را تکرار کند ولی او روز گذشته در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان بار دیگر چشمه‌ای از روزهای خوبش را به نمایش گذاشت. او زوج خوبی با خدا بنده لو در گل گهر ساخته که یک بار به او پاس گل داد و یک بار هم پاس او را تبدیل به گل کرد تا در مجموع یکی از 11 بازیکن برتر هفته هشتم لیگ برتر باشد.

lineup (27)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها