|

کارلوس کی روش ستاره محبوبش را دعوت کرد؛ آچارفرانسه استقلالی!

روزبه چشمی یکی از 16 بازیکن لیگ است که به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده تا مورد ارزیابی فنی قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

هافبک باتجربه استقلال که انتظار داشت به لطف بازی های خوب خود در هفته های ابتدایی برای دیدار با اروگوئه و سنگال به اردوی تیم ملی فراخوانده شود، بعد از عدم دعوت، سکوت اختیار کرد و به نمایش خود در جلوی خط دفاعی استقلال ادامه داد تا اینکه شب گذشته، بعد از دیدار استقلال برابر فولاد اعلام شد که باید به اردوی آماده‌سازی تیم ملی ملحق شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ روزبه چشمی، این روزها در همان پستی بازی می کند که پست تخصصی‌اش است. در یکی دو فصل اخیر بارها و بارها این بازیکن در خط دفاعی به میدان رفته و حتی در هفته های ابتدایی هم بازی در این پست را تجربه کرد اما از نیمه دوم بازی با ملوان استراتژی ساپینتو تغییر کرد و هفته‌هاست که روزبه چشمی در جلوی خط دفاعی به عنوان تک هافبک تدافعی به میدان می‌آید و به نظر می‌رسد که بازی های خوبی برای استقلال انجام داده است.

او در این پست تنها وظیفه‌اش خنثی کردن حملات حریف نیست، او تلاش می کند در شروع بازی‌سازی با سپردن توپ به آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور به حملات استقلال نظم بدهد. به هر صورت کارلوس کی‌روش بعد از سفر به تهران و تماشای بازی استقلال – فولاد و همچنین دریافت گزارش همکارانش که در استادیوم آزادی حاضر بودند، به این نتیجه رسید که این هافبک را هم به اردوی تیم  ملی دعوت کند.

حالا با دعوت از روزبه چشمی رقابت بین هافبک های تدافعی تیم ملی سخت‌تر می‌شود. مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، میلاد سرلک، وحید امیری و محمد خدابنده‌لو هافبک های داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند و در بین لژیونرها هم سعید عزت‌الهی، احمد نورالهی، سامان قدوس، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی و ... گزینه‌های  کی‌روش برای دعوت به اردوی تیم ملی هستند. این تراکم به این معنی است که سرمربی تیم ملی کار سختی برای انتخاب های نهایی در خط میانی پیش رو دارد.

البته روزبه چشمی می تواند برای کی‌روش بازیکن دو منظوره باشد. یعنی اینکه در خط دفاعی هم به میدان بیاید. به خصوص که سرمربی تیم ملی این موضوع را در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور نیز یادآور شد و با توجه به کمی بازیکن در خط دفاعی ممکن است از این بازیکن در خط دفاعی بهره گیرد. روزبه چشمی در خط دفاعی هم بارها و بارها در استقلال بازی کرده و آن‌قدر تجربه کسب کرده که سرمربی تیم ملی ایران بتواند روی او به عنوان یک مدافع هم حساب باز کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی