|

امید ستاره استقلال برای حضور در جام جهانی بیشتر شد

کاپیتان باتجربه تیم استقلال برای حضور در جام جهانی 2022 قطر عزم خود را جزم کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

سیدحسین حسینی مدت زیادی است که با رسیدن به پختگی لازم با تجربه ای که از سالیان گذشته جمع کرده، از نظر فنی نیز شرایط خود را تقویت کرده و حالا یکی از شانس های اصلی دروازه تیم ملی برای حضور در جام جهانی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مرد شماره یک استقلال که امسال کاپیتان اول آبی پوشان نیز محسوب می‌شود، بعد از کسب دستکش طلایی در لیگ گذشته، در 8 هفته لیگ بیست و دوم نیز عملکرد خوب درون چارچوب تیمش داشته و از سوی دیگر در نقش یک مهره قابل اتکار و رهبر تیم داخل زمین هم بسیار موثر عمل کرده است.

بدون شک در این مقطع زمانی حسینی انگیزه ای جز رسیدن به جام جهانی قطر ندارد. او به واسطه عملکرد خوب در ترکیب استقلال دوباره به تیم ملی برگشته و درخشش در ترکیب ایران مقابل سنگال هم مزید بر علت شد تا اعتماد کارلوس کی‌روش نسبت به او جلب شود.

حسینی در لیست 16 نفره‌ای که کارلوس کی‌روش برای حضور در برنامه ارزیابی فنی اعلام کرده نیز در بین 3 دروازه بان تیم ملی قرار دارد و همین موضوع روحیه او را بالاتر خواهد برد. کاپیتان استقلال قطعا برای ادامه این روند خوب همه تلاش خود را به کار خواهد بست و امیدوار است بتواند روزهای بهتری را نیز پشت سر بگذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها