|

اطمینان سران رئال مادرید از جذب ستاره انگلیسی

مدیران رئال اطمینان دارند که می‌توانند در رقابت جذب بلینگام، ستاره انگلیسی تیم دورتموند، بر دیگر رقبا غلبه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

بلینگام در طول چند سال گذشته نمایش درخشانی در ترکیب دورتموند داشته و با حضور در این تیم بسیار رشد کرده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او توانسته با عملکرد خوبی که در این تیم داشته خودش را به عنوان یکی از استعدادهای پر طرفدار دنیای فوتبال مطرح و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خودش جلب کند. 

این بازیکن 19 ساله در سال 2020 از بیرمنگام به بروسیا دورتموند ملحق شد اما در طول این مدت توانست تجربیات بسیاری در این تیم کسب کند و بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو ببندد. 

بسیاری انتظار دارند که او یکی از ستاره‌های تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر در ترکیب مدنظر گرت ساوت‌گیت باشد و این موضوع می‌تواند او را بیش از پیش به جدایی از دورتموند نزدیک کند. 

این در حالی است که دورتموند تاکید دارد که حاضر به فروش این ستاره انگلیسی پس از جدایی ارلینگ هالند از این تیم نیست اما علاقه و جدیت رئال مادرید، لیورپول و منچستریونایتد باعث شده که احتمال جدایی بلینگام از این باشگاه افزایش پیدا کند. 

حالا روزنامه انگلیسی سان مدعی شده است که رئال مادرید آماده است تا پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن به دورتموند ارائه دهد چون معتقد است بلینگام می‌تواند مکمل مثلث جدید این تیم در خط میانی در کنار ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی باشد. 

این باشگاه اطمینان دارد که با وجود حضور رقبای جدی مانند لیورپول و منچستریونایتد می‌تواند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها