|

صلاح را با هالند مقایسه نکنید

کلوپ اعتقاد دارد که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.

لینک کوتاه کپی شد

لیورپول در فصل جاری شرایط خوبی ندارد و با کسب 10 امتیاز از هفت بازی در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ قرمزها امشب باید در زمین آرسنال به میدان بروند. توپچی ها با یک بازی کمتر از سیتی در رده دوم قرار دارند و در صورت پیروزی صدر را پس خواهند گرفت. شاید یکی از دلایل افت لیورپول، دوری محمد صلاح از شرایط آرمانی‌اش باشد. صلاح که فصل قبل آقای گل لیگ برتر شد و رکورد گلزنی در لیگ را هم با 38 گل(در فصل 18-2017) در اختیار دارد، در فصل جاری تنها دو گل زده است. بهترین گلزن رقابت‌ها ارلینگ هالند است که پس از 9 بازی توانسته 12 گل بزند.

یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که الان زمان درستی برای مقایسه محمد صلاح و ارلینگ هالند نیست :«صلاح هم شرایطش مثل کل تیم است و در فرم خوبی نیست ولی همه انتظار دارند او و لیورپول باهم اوج بگیرند. الان هیچ مدافعی نمی تواند هالند را مهار کند. او در فرمی باورنکردنی قرار دارد و مهاجمی خارق العاده در تیمی استثنایی است. معتقدم الان زمان درستی برای مقایسه صلاح و هالند نیست.»

کلوپ ادامه داد: «صلاح می خواهد برای ما گل های زیادی بزند. یعنی همان کاری که هر فصل انجام داده است. اینکه می گویند او انگیزه و اشتیاقش در لیورپول را از دست داده، درست نیست. او 100 درصد خودش را به تیم متعهد می داند. این شور و شوق در صلاح هرگز تغییر نمی کند. 20 سال دیگر نیز او همینطور خواهد بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها