|

آخرین خبر از پرونده پرسپولیس و رادوشوویچ

بوژیدار رادوشوویچ در انتظار رای نهایی دادگاه CAS است تا هرچه سریع تر مطالباتش را از پرسپولیس دریافت کند.

لینک کوتاه کپی شد

شاهکار مدیریتی محمدحسن انصاری فرد پرونده 900 هزر یورویی رادوشوویچ بود که طبق رای نهایی FIFA باشگاه پرسپولیس مجبور به پرداخت آن بود و جالب این که فصل قبل به حدی از سوی حامد لک و مربی دروازه بان ها روی رادو فشار ایجاد شد که او پس از چند بار تهدید به جدایی درنهایت از تیم پرسپولیس جدا شد و به حدی عصبانی و دلخور بود که در چند مقطع اعلام کرد حتی یک یورو هم به پرسپولیس تخفیف نمی دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به هرحال این یک واقعیت است که در 5 سال گذشته در چند نوبت مطالبات رادو عقب افتاده بود اما او هرگز چنین واکنش هایی نداشت اما به نظر می رسد درنهایت برخوردها به سمت و سویی رفت تا رادو خودش از مجموعه تیمی جدا شود، به گونه ای که رادو نیز در یکی دو مصاحبه به برخوردهای بد فنایی و لک در زمان حضورش در پرسپولیس اشاره کرد.

به هر روی باشگاه پرسپولیس پس از محکومیت در FIFA طبق روال این پرونده را به دادگاه جهانی ورزش CAS فرستاد تا زمان بیشتری بخرد و بتواند منابع مالی اش را برای پرداخت این بدهی سنگین فراهم کند.

از این رو پرونده راهی CAS شد و البته هنوز هم دادگاه CAS رای خود را در مورد این پرونده اعلام نکرده است. در همین خصوص مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند با برگزاری جلسه ای با رادو با اشاره به اتفاقاتی که فصل قبل رخ داد و تشریح وضعیت این روزهای پرسپولیس به گونه ای مسالمت آمیز بتوانند با این پرونده برخورد کنند.

جالب این که رادو هنوز در این خصوص اظهارنظری نکرده و باید دید تا قبل از اعلام حکم نهایی CAS باشگاه پرسپولیس می تواند نظر این دروازه بان کروات را برای برگزاری یک نشست دوستانه جلب کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی