|

کی روش مدافع استقلال را به جام جهانی قطر می برد؟

مدافع-هافبک استقلال در آخرین جلسه تمرینی اردوی سه‌روزه تیم ملی در تهران حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

مدرن‌ترین دفاع فوتبال ایران اصطلاحی بود که کارلوس کی‌روش برای تمجید از روزبه چشمی پیش از جام جهانی 2018 استفاده کرد. بازیکنی که حالا با حضور دوباره این سرمربی بر مسند هدایت تیم ملی به اردوی یوزها راه پیدا کرده و به نوعی شگفتانه لیست کی‌روش بعد از مسابقات هفته هشتم لیگ برتر بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ قابلیت بازیسازی روزبه چشمی در خط دفاع و هوش بسیار بالای این بازیکن در کنار قابلیت چندپسته بودن او، ویژگی‌هایی است که سی کیو را نسبت به حضور این بازیکن در لیست تیم ملی ترغیب کرده تا کاپیتان دوم استقلال بار دیگر این شانس را پیدا کند که برای دومین دوره متوالی نماینده استقلال در جام جهانی باشد.

عملکرد خوب چشمی در لیگ با استقلال جایی برای انتقاد از دعوت این بازیکن به تیم ملی باقی نگذاشته و اعتقاد سرمربی پرتغالی تیم ملی به این بازیکن انگیزه‌های بسیار زیادی برای حضور در اردو تزریق کرده است.

هرچند با حضور کنعانی، شجاع، سید مجید و پورعلی‌گنجی بعید است روزبه در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان برود اما روزبه برای جام جهانی قبل هم در بین هواداران تیم ملی و کارشناسان کمترین شانس ممکن برای قرار گرفتن در جمع یازده نفر شروع کننده بازی برابر مراکش داشت تا اینکه با اعلام ترکیب ایران در آن مسابقه همه شگفت‌زده شدند.

آنچه مشخص است، روزبه چشمی فرصت به دست آمده برای حضور مجدد در لیست تیم ملی را مغتنم شمرده و امیدوار است یکی از مسافران ایران در قطر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها