|

مشکلات ادامه دار پرسپولیس و کی روش

5 ملی پوش تیم پرسپولیس تنها روز سه شنبه با هم تیمی های خود تمرین خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان از وضعیت موجود تیم ملی و حضور بازیکنان ملی پوشش در تمرینات ریکاوری کارلوس کی روش گلایه کرد و تاکید داشت در اکثر روزهای هفته بازیکنانش را در اختیار ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این درحالی است که قرار بود ملی پوشان هر تیم تنها دو روز در هفته را در کمپ تیم ملی زیر نظر کی روش و دستیارانش سپری کنند اما سرمربی تیم ملی که روز پنجشنبه هفته گذشته به ایران برگشت در تصمیمی جدید از فدراسیون خواست ملی‌پوشان را از روز شنبه (دو روز پیش) در اختیار تیم ملی قرار دهند و مدت آن را هم سه روز اعلام کرد.

همین موضوع باعث شد سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از این بازی ضمن تاکید بر هماهنگی کامل با کی روش از این موضوع گلایه هم کند!

اما واقعیت این است این تصمیم کی روش باعث شده 5 ملی پوش پرسپولیس بیشتر از این که در اختیار باشگاه شان باشند، در اختیار تیم ملی قرار بگیرند، به گونه ای که پرسپولیس در حالی قرار است روز پنجشنبه در تهران میزبان مس رفسنجان باشد که ملی پوشان روز سه شنبه به تمرینات پرسپولیس ملحق می شوند و با این وضعیت فقط روز سه شنبه در تمرینات گروهی تیم شرکت خواهند داشت چرا که تمرین روز چهارشنبه که آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی است، فقط یک تمرین سبک و عرق گیری است.

به تمام این ها اضافه کنید که هر 5 بازیکن پرسپولیس جزو نفرات فیکس و ثابت ترکیب پرسپولیس هستند و خلاف ملی پوشان دیگر تیم ها جزو بازیکنان ذخیره محسوب نمی شوند.

به هر روی گل محمدی و کی روش باید به جمع بندی تازه ای برسند چرا که با این وضعیت گل محمدی برای هر هفته باید تنها برای یک جلسه تمرینی مفید شاگردان ملی پوش خود را در اختیار داشته باشد و همین موضوع قطعا کار او را سخت خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی