|

توصیه عجیب پیشکسوت استقلال به طاهری!

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد اگر ساپینتو با حرکات عجیبش کنار زمین نباشد، استقلال بهتر بازی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

ادموند اختر درباره اتفاقات مربوط به بازی آخر استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بدون شک استقلال در دیدار مقابل فولاد بهترین فوتبال خودش را نسبت به ۷ بازی قبلی ارائه کرد که البته دلیل اصلی این فوتبال زیبا، نبودن سرمربی هیجانی این تیم کنار نیمکت بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی افزود: با توجه به تنش‌های زیادی که بابت مسائل داوری در این دیدار به وجود آمد قطعاً اگر ساپینتو کنار نیمکت استقلال حضور داشت بابت هر صحنه مشکوک به پنالتی ۲۰ دقیقه بازی را می‌خواباند و در نهایت باعث می‌شد تیمش به استرس دچار شده و حتی شاید تمرکز بازیکنان را هم به هم می‌ریخت و فولاد با زدن گل دوم برنده می‌شد.

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: اگر استقلال زیبا بازی کرد، اگر با وجود این همه مشکلات داوری بازیکنان باز هم تا دقیقه آخر روی دروازه حریف فشار می‌آوردند فقط به خاطر نبودن ساپینتو بود.‌ای کاش می‌شد این مربی را تا آخر فصل محروم کنند تا استقلال بدون حضور این مهره استرس زا کنار خط، راحت کارش را در زمین مسابقه انجام دهد. استقلال تیمی پرمهره است که همین بازیکنان توانستند فولاد، یکی از تیم‌های سرسخت و تدافعی لیگ برتر است را تا این اندازه تحت فشار قرار دهند.

اختر با اشاره به هزینه بالای استخدام مربی خارجی برای تیم‌های لیگ برتری یادآور شد: غیر از سه تیم بنفیکا، اسپورتینگ و پورتو تمام تیم‌های ایرانی از بقیه تیم‌های پرتغالی بهتر و سرتر هستند، پس اگر ما از کشوری مثل پرتغال مربی می‌آوریم یعنی قرار است برای مربیان جوان ما الگو باشند نه اینکه ما آن‌ها را به ایران بیاوریم و خودمان به آن‌ها درس اخلاق بدهیم که کنار زمین چطور رفتار کنید! اگر چنین است، برای چه این همه هزینه می‌کنیم تا با دلار گران قیمت این روز‌ها مربی خارجی به خدمت بگیریم؟

مهاجم اسبق تیم استقلال با اشاره به صحنه‌های درگیری مربوط به بازی گل گهر سیرجان تاکید کرد: من از بیژن طاهری دلخور شدم که ساپینتو را مهار کرد. از او خواهش می‌کنم این بار اگر ساپینتو قصد داشت به کسی حمله کند او را نگیرد! می‌خواهم ببینم اگر او را رها کنند چه کار می‌خواهد بکند؟ می‌خواهد برود کسی را کتک بزند؟ آخر این رفتار زیبنده یک مربی در سطح کلاس اروپاست؟ واقعاً چنین رفتاری از سوی سرمربی تیم استقلال باعث سرشکستگی هواداران و پیشکسوتان این مجموعه بزرگ و قدیمی است.

فوتبالیست سال‌های گذشته استقلال در رابطه با صحنه‌های مشکوک به پنالتی گفت: غیر از صحنه آخر که به نظر من هم می‌توانست پنالتی باشد درگیری‌های قبلی و خطا‌های پیش از آن یا خطا نبود یا پنجاه، پنجاه بود. ولی من هم معتقدم آخرین خطا که داور آن را کرنر اعلام کرد می‌توانست پنالتی باشد. با این وجود بازیکنان استقلال در بازی بعدی مقابل ذوب آهن باید متکی به توانایی خودشان باشند و قید پنالتی گرفتن را بزنند.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره بازی بعدی این تیم مقابل ذوب آهن توضیح داد: تیم ذوب آهن هم ازجمله تیم‌های تدافعی لیگ برتر است. مسابقه جلوی چنین تیم‌هایی سخت‌تر از سایر تیم هاست. امیدوارم یامگا در این بازی یک خط جلوتر بیاید و در عوض صالح حردانی که کاندیدای پوشیدن پیراهن تیم ملی است برای استقلال بازی کند تا بیش از این از نگاه سرمربی تیم ملی هم دور نماند. ضمن اینکه کوین یامگا در ۵۰ متر رو به جلو خیلی بهتر از ۵۰ متر روبه‌رو عقب است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی